een tijdje geleden zijn er al een aantal mensen die hebben geprobeert weer een meeting te organiseren hier in friesland helaas ging dat niet helamaal oke dus bij deze!! wil ik het maar weer eens proberen. we hebben een aantal opties: 1.naar beetsterzwaag en daar gaan rijden.(korte rit) 2.vanuit een punt in lippenhuizen naar jubbega en dan hoornsterzwaag gaan rijden.(wat langere rit) 3.lippenhuizen.jubbega,hoornsterzwaag,hemrik,(lange rit) bij punt 2 en 3 wil ik het wel zo regelen dat er onder weg twee keer een stop is dat we even kunnen rusten en dat er wat te drinken en eten is, mijn man wil hier wel voor zorgen dat hij bij de stop punten is en dat we daar wat kunnen eten en drinken tegen een kleine vergoeding en als mensen liever zelf eten en drinken mee willen nemen dat hij dat dan mee neemt naar de stop plaatsen!! dan zit je niet zo met dat gedonder met tasjes op je paard het liefst zou ik deze rit willen doen binnen vandaag en twee weken ik hoor het wel wie er mee willen en wie het meest stemt daar gaan we dan naar toe mvg tinie!!!!!!1
ik moet er ook wel om lachen met die meetings de ene weet niet waar die heen wil de andere weet niet waneer maar waneer is er nou nog ergens een bokt meeting hier in FRIESLAND!!!!! whahah ik weet het ook niet meer
ik noem wel een aantal datums op zaterdag 16 augustus zondag 17 augustus zaterdag 23 augustus zondag 24 augustus wie gaat er mee en noem ook even op welke rit eventueel!!
zullen we een lijst gaan maken wie er kan en op welke datum?? lijkt me wat duidelijker en ik ga vragen of de fotograaf dan kan hopelijk doet mijn nieuwe paard ook leuk mee!!
toen waren het al zes oja ik ga mee op calif pico gaat morgen weg uit het land die zet ik ergens anders neer ivm problemen met de trailer en ook ivm het rijden maar doe dan wel mee op calif ze heefd geen supper conditie doe wel iets rustig met der
Wordt al een gezellig groepje zo Al ken ik een paar nog niet maar maakt niet uit "Meet" ik die eindelijk ook! Zal dit topic nog even naar Ilegra doorsturen (als ze het niet al gezien had )