De foto's volgen later; iedereen is nog druk bezig denk ik. Ik heb een gezamelijk album gemaakt
waar wij zelf de foto's allemaal in gaan zetten en hier in het topic worden de mooiste even geplaatst denk ik.
ALBUM:
http://photobucket.com/modellentopic
GOED; VERSLAGJE VAN DE DAG;
We waren met:
Laura (Gerbenfroh)
Mandy (Vue)
Myrthe (myrthe)
Dionne (Dionnee)
Xenia (Xeen)
Sander (savale)
Iris ( irisssssje)
Esmee (Boterkoekje)
Marije (Ikbenmarije)
Kim (kimmie_girl)
Bianca (bianca_banny)
Stuk voor stuk heerlijke meiden

Groepsfotootjes;
wel een beetje donker?

Maar er zijn meer! Die op de traaaaap oeeeh ben benieuwd.
Ikzelf ging vrijdag al naar mandy (Vue) toe, hartstikke gezellig!
'Savonds had ik Xenia (Xeen) ook al even een uurtje gezien, erg leuk en net zo druk als wij haha.
En toen was zaterdag de groooote dag!
Ik als contactpersoon werd al gebombardeerd met leuke smsjes haha dat iedereen er aan kwam en
verdwalingssmsjes enzo haha.

Xeen. Veryyy leuk, bij de goede tramhalte aangekomen waren we even naar de bakker gerend omdat
we zoals usual honger hadden, en toen belde Sander waar hij was. 'Ingang Kurhaus' zo gezegd zo
gezocht, stonden we aan de verkeerde kant

Dus wij weer naar de goede kant, in de regen en haha stond daar een jongen met cameratassen en
flitsers enzo, zegt Mandy Oh ik zie hem al, die jongen naast die met al die tassen

Na kennis gemaakt te hebben met Sander (savale) de fotograaf van de dag

hele berg meiden aankomen. Wij heftig zwaaien en het groepje was compleet! Het gropeje: Het was
gelijk erg gezellig maar ook erg nat, dus vertrokken we eerst maar naar de Crazy Piano's, een gezellig
barretje.

ahaha naja dat was grappig.

In de Crazy Piano's zaten we gezelligggg en gingen we drinken bestellen. Myrthe en ik hadden ijsthee
maar bedachten dat we eigenlijk warme choc wilden dus haha renden we vet hard achter dat meisje
aan

stilletjes behalve ik, mandy en myrthe die overal bovenuit tetterden en later kwam iedereen los en
werd het echt een gezellige boel haha, iedereen klom bovenop elkaar en oh, dat is dus grappig
bedoeld en toen kwamen myrt en ik op het geweldige idee om bij de piano's te gaan shooten zolang
het nog regende. En zo waren we dus aan het drinken enzo;

Dus Sander en ik erheen om te vragen, HAHAHA maar toen zei Sander 'ja euh wij zijn van een eeh.
Modellentopic

terugrende dus stond Sander er alleen voor, maar het mocht uiteindelijk! Dus wij foto's maken
daarbinnen. En oh we hadden ook nog gegeten en de tosti's waren lekker maar wij hadden een
heeeele vieze appeltaart die ontdooit was ofzo echt smerig haha.
Na gezellig alvast wat voorproefjes geshoot te hebben was het droog en gingen we naar het strand.
Daar hebben we wat gerouleerd en iedereen heeft foto's van iedereen gemaakt. Het was echt
hartstikke gezellig op het strand en we hebben wat afgelachen en bekijks gehad

foto's gemaakt en we zijn zelfs nog met een paar het water in geweest. En ik heb Myrthe uitgekleed
*flirt. Na de strandshoot moesten Kim en Bianca er vandoor, dus kusje doei, lieve meisjes. (ik heb
trouwens het gevoel dat ik de helft vergeet dus iedereen moet even een verslagje typen

Toen waren we verwaait en nat en zand tussen de broek enzo, dus op naar de macdonalds. Daar
hebben we heerlijk modellerig burgers en patat en nog meer patat en ijs enzo gegeten

toen moesten Dionne en Iris ook weg. Doei kusje ook hele mooie lieve meiden! En wij verder op zoek
naar nog een plekje om nog wat foto's te maken...We belanden uiteindelijk in het winkelcentrum waar,
hoe toepasselijk, een modeshow werd gelopen voor Bjorn Borg enzo. Dus hebben we even de sexy
mannen en schattige kindjes bekeken op de catwalk en na wat roltrappen op en af, waren we er weer
uit en belandden we weer bij de ingang van het Kurhaus, inclusief deurman met hoed.
Dus Mandy dacht even een spetterende paaldansshow weg te geven om een paal van het kurhaus,
maar de man vond dat ze de paal met rust moest laten. En toen zijn we op de trap van het kurhaus
nog wezen shooten met reflectiescherm (IK BEN KAMPIOENNN vasthouden

groepsfoto's en leuke foto's gemaakt..Ik ben benieeeuwd! OH EN TOEN gingen esmee en ik vragen
aan die deurman met hoed of hij met ons op de foto wilde dus die hebben we er ook nog op.
Het was echt een perfect groepje zo samen en we hebben echt veel gelachen, gekletst, geknuffeld
en alsof we elkaar dagelijks zagen, echt een supertof clubje zo. Ik vond jullie allemaal echt supermooi,
lief, gezellig, en we gaan echt heel wat vaker meeten!

En een special thanks voor Sander die zich als een heer heeft gedragen tussen al die meiden in, dat
heeft volgehouden, ook prachtige foto's heeft gemaakt en echt z'n best voor ons heeft gedaan..En
ook echt een supergezellige lieve jongen was, die ook niet misstond voor de camera! THANKS!
De leukste foto's worden hier in het topic geplaatst dus en alle foto's worden in ons groepsalbumpje
geplaatst, als het goed is dus hier;
http://photobucket.com/modellentopic
Ik zal zo de foto's even verzamelen die al in het andere topic geplaatst werden.

Wat ik al gevonden heb dus;
Kimmie_girl schreef:dees moet ik gewoon even laten zien
We hebben zo gelachen
Dionne!
1
2
3
4
Xeen schreef:
mandy
Xeen schreef:DEEL TWEE :
EN NU MOOIE MYRTHE
hihi en sandertje :
Xeen schreef:
LOLSmeej had me camera ingepikt
En de rest komt hier allemaal later door het topic heen verspreid!

Nogmaals, JULLIE ZIJN GEWELDIG!