.maar het was weer een geslaagde meeting
. er stond al een groepje te wachten toen ik aan kwam rijden, aukje en michelle liepen buiten rond en dachten dat ik lara was
. ben toen maar bij het groepje gaan staan en toen moesten we nog wachten op late lara
, ieder klein kindje dat langs liep begonnen ze al van eeh is dat lara haha }> . uiteindelijk kwam lara aangelopen en begon ze meteen weer te praten praten praten
(wel gezellig hoor).toen gingen we schaatsen huren enzo. hadden alle schoenen in 1 kastje gefrot
en dennis was bang dat zn schoentjes iets oploopte
in dat kleine kastje. toen zijn we gezellig gaan schaatsen, zijn er een paar gevallen, omvergeschaats enzo
. in de kantine hebben we wat gegeten en geklets. hebben nog op de buitenbaan geschaatst en toen waren we in een keer het boktkoppel kwijt
. zaten ze op een bankje op ons te wachten en wij zaten ergens anders op een bankje op hun te wachten
. maargoed, zijn we weer verder gaan schaatsen en toen was het ong. wel tijd om naar de bus te gaan (voor de mensen die met de bus enzo waren).schoenen gepakt schaatsen ingeleverd en toen zijn we naar buiten gegaan. toen hebben lara,michelle en ik nog even staan wachten want ze kwamen mij ophalen met onze hond. hebben bobine (lara dr hond) en chakka (onze hond) even gemeet. en toen ben ik naar huis gegaan.was wel weer heel gezellig en zeker weer voor herhaling vatbaar, en dennis en simone binnekort wel fotos he
ehh..