Aangezien het vorig jaar érrug gezellig was, leek het mij (en Sjuul ook

Vorig jaar had ik de paddock wel een beetje slordig ingedeeld met hindernispalen en alles en dit keer worden het gewoon vaste palen voor de veiligheid.
De indeling hangt een beetje af van wie er komen en of die paarden samen kunnen. Ik kan nu dus ook nog niet zeggen wat het limiet is. De paddock gaat in ieder geval in vieren.
Wat gaan we doen?
Jullie komen 's middags aan met de paarden en dan gaan we 's avonds lekker rijden en bijvoorbeeld BBQ'en. Dat hangt een beetje van het weer af. 's Avonds kunnen we uiteraard van alles doen, met bijvoorbeeld drank

De dag erna kunnen we een lange buitenrit maken. Je kan vanaf hier ook goed naar de Holterberg rijden, maar dat duurt langer dan wanneer we naar het Crossbos gaan. We zien wel!
Eten, drinken, voer?
We kunnen net als de vorige keer doen dat net als vorige keer iedereen iets te eten en drinken meeneemt.
Dan betalen jullie alleen de kosten van het ontbijt en een beetje paardenvoer.
Wanneer?
Dat maakt mij werkelijk niks uit. Ik ben er vanaf nu ieder weekend en de hele zomervakantie. (ik heb mijn vakantie al gehad, haha)
Het beste lijkt het me om het vóór de zomervakantie in een weekend te doen, ivm de mensen die wél op vakantie gaan.
Roept u maar!