Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Celiien schreef:misschien een buiten rit?![]()
weet nog wel een goeie manege
Silfanoo schreef:Maar als mensen hun eigen pony/paard meenemen en we blijven slapen ergens. Moeten ze ook weer slaapplek voor hun pony's ergens verzinnen!
L_ola schreef:En ik denk dat overnachten met een pony erg duur word , ofniet?
L_ola schreef:En ik denk dat overnachten met een pony erg duur word , ofniet?
shannen6 schreef:L_ola schreef:En ik denk dat overnachten met een pony erg duur word , ofniet?
Ik zou dat niet erg vinden, maar miss anderen wel...
Ik ben 2 jaar geleden ook op kamp geweest en dat vond ik wel erg leuk!
shannen6 schreef:L_ola schreef:En ik denk dat overnachten met een pony erg duur word , ofniet?
Ik zou dat niet erg vinden, maar miss anderen wel...
Ik ben 2 jaar geleden ook op kamp geweest en dat vond ik wel erg leuk!
L_ola schreef:En ik denk dat niet iedereen op een andere pony durft te rijden?..
Ik zou het geen probleem vinden, ik denk zelfs beter dan mijn eigen pony's mee slepen..
Gezien Alyssa nog al heet is in een andere omgeving met andere paarden..
L_ola schreef:En ik denk dat niet iedereen op een andere pony durft te rijden?..
Ik zou het geen probleem vinden, ik denk zelfs beter dan mijn eigen pony's mee slepen..
Hitime schreef:L_ola schreef:En ik denk dat niet iedereen op een andere pony durft te rijden?..
Dat lijkt mij ook een beter idee..
Dat we ergens in een tent/herberg/zolder (niet zo duur) gaan slapen, en dat we dan op dag 1 een buitenrit maken in de buurt, en dag 2 gaan shoppen or whatever..
Hitime schreef:L_ola schreef:En ik denk dat niet iedereen op een andere pony durft te rijden?..
Dat lijkt mij ook een beter idee..
Dat we ergens in een tent/herberg/zolder (niet zo duur) gaan slapen, en dat we dan op dag 1 een buitenrit maken in de buurt, en dag 2 gaan shoppen or whatever..
Celiien schreef:ik denk dat de mijne denken dat jullie allemaal een stel pedo's zijn, alsn ik eerlijk ben
L_ola schreef:Ik denk dat ze eventueel wel over te halen zijn als alles goed geregelt is.
Niet als de helf nog niet regelt is zegmaar..