Ik wil wel mee. kan vrachtwagen huren. maar wil deze keer als mensen afspreken die met vrahctwagen mee gaan van te voren betalen zodat zeker weet dat ze mee gaan
Ja, anders heb ik net als de vorige keer. dat eerst de vrachtwagen vol gepland is en op laatst dat ik me uppie overblijf. En als aanbetaling heb zgegen ze minder snel op het laatste moment af
-biancailona...---eigen trailer -bic-roon-brees--eigen trailer -naaldje....(bij biancailona in trailer mee) -Charaz--- eigen trailer -Valentijn--- eigen trailer
-biancailona...---eigen trailer -bic-roon-brees--eigen trailer -naaldje....(bij biancailona in trailer mee) -Charaz--- eigen trailer -Valentijn--- eigen trailer - Corellaa -- nog geen vervoer..
-biancailona...---eigen trailer -bic-roon-brees--eigen trailer -naaldje....(bij biancailona in trailer mee) -Charaz--- eigen trailer -Valentijn--- eigen trailer - Corellaa -- nog geen vervoer.. -Bromfiets---vrachtwagen -Happyhorse---vrachtwagen
Dat is mogelijk. Zolang ze maar betaald voor 24maart. als ze na 30maart opeens niet mee kan dat is het pech en geld is weg. dat i.v.m. met huur van vrachtwagen.