Sweeney Todd meeting Verslag: Geen film gezien!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Sweeney Todd meeting Verslag: Geen film gezien!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 18:40

Jaja, het is echt waar. Ik zal het uitleggen. Scheve mond

Het begon allemaal erg leuk, we ontmoetten elkaar onder het grote bord op Utrecht Centraal. Na ongeveer een half uurtje waren we alle 10 compleet en liepen we richting de Mac. Maar de Mac op Catherijne zat een beetje heel vol dus zijn we doorgelopen naar buiten. Genoeg Mac's in Utrecht dus wij doken een andere in. Lachen Was echt heel gezellig!

Zie hier een aantal foto's, de andere meiden hebben meer foto's...ook van het bouwerk als die groter is. Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen gingen we eerst de Expo in want we wilden kijken of ze Sweeney posters hadden. Ze hadden er maar één en die vond ik niet de moeite...Clown Toen naar de Free gewandeld. Wat was het daar mega druk zeg!! Bloos! Naat had nog wat gekocht en Agnes ook en Sandra ook geloof ik. Toen op naar de bios. Naar City/Movies. Onderweg kwamen we nog wat idioten tegen met 'Free Hugs' bordjes. Huilen van het lachen Dus die mensen ook maar een knuffel gegeven. Naat rende er keihard opaf. Clown Komen we bij de bios zegt die man 'Sweeney Todd draait in Camera/Studio'. Huilen van het lachen Oops, foutje van mij. Schijnheilig Dus wij weer op weg naar Camera/Studio. Komen we daar aan, willen we de kaartjes ophalen wil die vrouw identiteitspapieren zien. Scheve mond Nou goed, voor de meeste van ons geen probleem maar 2 meiden waren nog geen 16. Scheelt een paar maanden. En aangezien ST voor 16+ is mochten hun er dus niet in. Boos! Nathalie probeerde nog te zeggen dat ze onder begeleiding van ons waren maar niets hielp, dat 't******f' liet ons er niet in. Ze was heel strict in de regels en zei dat de bios anders een boete van €20.000 kon krijgen. Wie controleert er nou Verward We waren gewoon echt boos, zelfs met begeleiding mochten die meiden er niet in, het was echt belachelijk!!! Toen kwam er een vrouw en die vroeg of ze met haar dochter van onder de 16 naar binnen mocht en dat mocht ook niet. Echt, we waren echt pissed!! 2 andere meiden mochten er ook niet in en die hebben we nog even aangesproken, opdat het zo belachelijk was! Nou, daar ging onze meeting. Scheve mond Sommige van ons hadden gewoon echt tot de meeting gewacht om de film te zien en waren echt heel lang onderweg geweest...en dan zien we vervolgens geen film!!! Het is echt ronduit belachelijk!! Hamer Dus toen zijn we maar terug gelopen naar het station....en daar toch maar uit elkaar gegaan...het begon echt zó gezellig, het was zó leuk en dan komt zo'n vrouw het weer verpesten...Boos!
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 16-02-08 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Storm

Re: Sweeney Todd meeting Verslag: Geen film gezien!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 18:42

He wat balen zeg... daar ging jullie meeting.
Maar ondanks dat zag het er op de foto's wel gezellig uit.

Konden jullie niet naar een andere film?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 18:43

ik geef die vrouw groot gelijk
was laatst al topic over, dat meiden niet binnenkwamen en die 16+ is er niet voor niks
wel jammer dat jullie niet wisten of risico namen om maar gewoon toch te proberen. Wel fijn dat de mc nog leuk was

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 18:47

Ik vind het stom, ik ben notabene 26 en dan nog mochten ze onder mijn begeleiding niet naar binnen...kom op, het zijn geen kleine kinderen!!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 18:48

En naar binnen gaan en de twee 15 jarigen weer naar huis sturen?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 18:49

Dat vind ik dus niet kunnen, we hebben de kaartjes teruggegeven en zijn maar weggegaan....we wilden met zijn allen, en dan ga je niet 2 meiden wegsturen.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 18:51

Dat is ook weer zo, samen uit, samen thuis Lachen

Ben nog nooit gecontroleerd op mn ID bij de film trouwens Verward

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 18:52

Sandra dus toch maar wel meegegaan?
Wel balen dat ze geweigerd werden, maarja kunnen ze ook niet maken om ze wel toe te laten denk ik..

Bij Pathe in Groningen controleren ze wel bij 16+ geloof ik.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 18:53

Nee, wij ook nooit! Maar er hing een klein briefje op de ramen met 'Sweeney Todd 16+, identificatie verplicht'. En dan gaan ze opeens moeilijk doen over een paar maanden...

Ja, Sandra was mee. En ik ben in veel bioscopen geweest ook naar 16+ films met mensen onder de 16 en daar werd nooict controle naar gedaan...

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:00

M'n eerste meet viel een beejte in het water inderdaad. Haha!
Maar even: ik vond het heel erg gezellig ondanks de domper aan 't eind! Superleuk om iedereen eens IRL te hebben gezien! Ja

Marlies: je bent de Free-hug mensen vergeten! *LOL*

En tsja, het was inderdaad gewoon stom. Ik heb er van te voren ook echt NIET bij stil gestaan. Het was echt dat ik dat broefje zag hangen dat ik het me pas echt realiseerde. Daarnaast heb ik nog nooit een contole meegemaakt. Ik denk echt dat ze specifiek bij deze film controleren, omdat hij -vanwege de acteurs die erin spelen- gewoon ook populair is bij de wat jongere mensen. Ik ben inderdaad ook erg voor 'samen uit, samen thuis' Apple. Afspreken en dan 2 mensen buiten laten staan is echt geen optie. Lachen
Andere film was eigenlijk niet te doen. We zouden naar de voorstelling van 4 uur gaan omdat de meesten nog zo lang terug moesten reizen, dus een avondvoorstelling was om die reden niet handig. En 's middags draaide er niet echt veel helaas. Lachen

Mijn broertje vind me inmiddels zo 'sielug' (ik heb echt gewacht met kijken tot deze meet), dat hij iets heeft geregeld via het internet. Schijnheilig De schat. Tong uitsteken

Vooral vind ik het echt erg spijtig voor de mensen die de lange treinreis hebben ondernomen. Maar het was toch erg gezellig! Ach gut Ja

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 19:04

Verslag aangepast. Knipoog

En ja, ik vond het ook erg gezellig Fleur, moeten we snel overdoen, en dan goed. Ja

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:17

Haha! Haha! Haha!

Afbeelding

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:18

Blaat, ik vond het echt stom. Verdrietig

Maarja, daarvoor was het wel heul gezellig en iedereen heel aardig. Haha!

Na dat gebeuren had ik wel een beetje een pesthumeur maarja. Nagelbijten / Gniffelen

Zit nu te bedenken wanneer ik de film dán is ga bekijken. Nagelbijten / Gniffelen Wel apart trouwens, dat er alleen voor ST een briefje op het raam hing. Rolleyes Er draaien toch wel meer 16+ films? Sigaar

Wat sta ik trouwens weer lekker charmant op die foto zeg. ROFL

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 19:19

Die foto Fleur!! Huilen van het lachen
Wat lijkt mijn haar licht zo. Nagelbijten / Gniffelen

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:36

Toffe foto's Cool
En ja, ik was ook enorm in een pesthumeur daarna. Wat een ***wijf. Sorrie, ben gewoon nog steeds boos op haar Huilen van het lachen
Echt achterlijk. Ik heb het nog nóóit meegemaakt dat er gecontroleerd werd op id bij een film, en werd er wel gevraagd naar de leeftijd, dan was het alsnog okay zolang er een 'begeleider' (18+) bij was. Vind 't nergens op slaan. Hadden ze van tevoren wel even duidelijker mogen aangeven, dan hadden we niet eens hoeven reserveren, ik dacht namelijk dat het ook een adviesleeftijd was en geen wettelijke verplichting dat je 16+ moest zijn... Scheve mond
Nouja, alsnog was het daarvoor wel gezellig. En ook het belgische choco-ijsje dat Britt, Marloes, San en ik bij het station nog hebben gegeten, was errug lekker. Schijnheilig Vingers aflikken

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:37

Ik was om 6 uur thuis.
Vond het onwijs gezellig.
Echt jammer dat het zo is gelopen.
Ik had van tevoren wel gezien dat er 2 nog geen 16 waren, maar aan gezien we met zoveel 'volwassenen' waren dacht ik dat het geen probleem zou zijn.
Dacht echt dat je met begeleiding wel naar binnen mocht.

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:38

Kimble schreef:
Ik was om 6 uur thuis.
Vond het onwijs gezellig.
Echt jammer dat het zo is gelopen.
Ik had van tevoren wel gezien dat er 2 nog geen 16 waren, maar aan gezien we met zoveel 'volwassenen' waren dacht ik dat het geen probleem zou zijn.
Dacht echt dat je met begeleiding wel naar binnen mocht.

Ik was daar ook van overtuigd...

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:39

Dat dacht ik idd ook, vind 't gewoon nergens op slaan. Nagelbijten / Gniffelen
Ik was trouwens ook 6 uur thuis. Nu maar snel m'n kamer opruimen, vanavond komt een vriendin en gaan we samen uit. Ja
(Terwijl m'n hoofdpijn, die wat minder was, weer helemaal teruggekomen is nadat ik zo pissed ben geraakt, en ik nu weer een aspirine heb genomen in de hoop dat het vanavond beter gaat, aangezien ik anders niet zo fijn uit kan gaan. Clown)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:45

Om heel eerlijk te zijn, kan ik er nu wel om lachen Clown
Hoe we daar stonden, hoe we ons druk maakten. Eigenlijk best wel grappig Huilen van het lachen

Verder wel heel erg klote, ik ben nog nooit gecontroleerd, en ST zag er ook zo eng uit - niet dus.
Ik was iets na vijf thuis geloof ik. Mijn ouders helemaal verbaast Clown
Nu ga ik hem morgen zien met mijn beste vriendin (hier controleren ze nooit, en anders ga ik heel erg hard lachen).
Maar ik vond het zo gemeen voor de mensen die van zo ver kwamen Nagelbijten / Gniffelen

Maar verder vond ik het hartstikke gezellig Haha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 19:46

Ik was om 5 uur al thuis. Haha!

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:48

6 uur. Tong uitsteken

Nouja, kan ik vanavond wel dat 30STM programma zien. Nagelbijten / Gniffelen

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:50

Ik heb gewoon 2x 2 uur in de trein gezetten en € 23,40 betaald voor een paar uur Utrecht, mc en wat Expo/FRS'en. Scheve mond
*boooooos op camera/studio Hamer

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:50

Echt ontzettend banketstaverig!
Jammer dat het niet door is gegaan Boos!

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:56

24,50. Nagelbijten / Gniffelen

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 20:06

Ik was aan de trein 11,00 kwijt. Vond het zo banketstaaf voor de rest die zo lang moest Boos!