Sommige hebben het volgens mij nog niet volldig meegekregen (waaronder ik)

Hier kunnen we alles nog een keer bespreken en eventueel nog kleine dingen overleggen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
merrietje schreef:NeeIs dit de topic waarbij iedereen meemag, of heb ik dat verkeerd begrepen?
merrietje schreef:Ok, dan snap ik het ten minste, ik wist het zelf namelijk ook niet, het ene moment worden mensen uitgenodigd, het volgende moment is het onderwerp taboemaar jullie veel plezier in elk geval
_Laura schreef:merrietje schreef:Ok, dan snap ik het ten minste, ik wist het zelf namelijk ook niet, het ene moment worden mensen uitgenodigd, het volgende moment is het onderwerp taboemaar jullie veel plezier in elk geval
Bernadette heeft het nog in het topic uitgelegd, zoals ik gister ook al zei.
We passen nou eenmaal niet allemaal in mijn huis, is niets persoonlijks ofzo.
fanny_loverr schreef:nee idd, tenminste dan zou ik daar wat van meegekregen moeten hebben.
en marriët er is niets verkeerd gezegtmssn wel wat verkeerd begrepen maar niets verkeerd gezegd
x_Marr schreef:fanny_loverr schreef:nee idd, tenminste dan zou ik daar wat van meegekregen moeten hebben.
en marriët er is niets verkeerd gezegtmssn wel wat verkeerd begrepen maar niets verkeerd gezegd
Als je mensen openbaar in het topic uit gaat nodigen kan je begrijpen dat er mensen zijn die denken dat ze ook mogen komen
AniekR schreef:Nee, maar er wordt in het topic er steeds wat geheimzinnig over gedaan e.d. Eerst leek het alsof het antwoord geven op vragen ontweken werd...
Terwijl er gewoon een paar mensen gezellig bij jou thuis komen eten, niks aan de hand dus...
_Laura schreef:En over die meeting; als je dan gewoon even de reactie van Bernadette had gelezen hoef je mij ook niet te vragen om er persoonlijk op te reageren.
fanny_loverr schreef:er stonden namen bij dus lijkt mij niet onduidelijk or
_Laura schreef:HANKIE
kan jij de 29e?
_Laura schreef:margot/carmen. kunnen jullie de 29e/1maart dan?