Lotte en ik waren op msn aan het praten en kwamen er op dat we allebei wel een keer naar Burgers Zoo in Arnhem wilden gaan. Nu dachten we dat er misschien wel meer zijn die mee willen en kunnen.
Het park is dagelijks geopend van 9.00 uur tot 19.00 uur, sommige 'afdelingen' gaan eerder dicht. Een toegangskaartje kost €16,50 Deze prijs is geldig tot en met 31 maart, daarna kan de prijs stijgen. Voor de mensen die met de trein moeten, die kunnen vanaf station Arnhem overstappen op de bus die naar de dierentuin gaat. Je hebt kans dat het 'Dalkaartje' van kracht is, als dit zo is kan je voor 1 euro naar Burgers Zoo rijden. Voor sommige (waaronder ik) zal het duur zijn om met de trein te reizen. Probeer acties van NS en winkels in de gaten te houden. Soms zijn er dagkaarten voor maar €10 te koop.
Wanneer weten we nog niet. Een datum die iedereen het best uitkomt lijkt me logisch. Ook moet het wel mooi weer zijn voor de foto's en zodat de dieren buiten zijn. Tegen/in het voorjaar lijkt mij het beste idee, dan is het ook weer langer licht en heb je de beste kans op zonnige niet al te warme dagen.
Dus iedereen die mee wil, mag en kan graag melden. Je mag tips, datums, tijden en alles geven.
Laatst bijgewerkt door Sindbad op 28-01-08 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik kan als ik vanaf Winschoten vertrek om 10:20 op zijn vroegst in Arnhem aan komen. Als ik vanuit Groningen vertrek om 9:20, maar dan moet ik om 7 uur in Groningen vertrekken. Dat word nogal vroeg aangezien ik er dan ook eerder dan sommige mensen zal zijn denk ik. Als iedereen mee gaat. Maar als ik vanuit Groningen wil moet mijn vader me wel er heen kunnen rijden.
Kan het op een zondag? Da's eigenlijk de enige dag die voor mij uitkomt, dan is het park open toch? Zaterdag zou ik evt. ook kunnen maar dan moet ik vrij nemen van m'n werk terwijl dat juist de fijnste dag is om te werken (lange dag, meer uur, meer verdienen) en komende maanden heb ik al vrij veel dagen dat ik niet kan op zaterdag.
Het is voor mij 2 uur treinen, eindelijk een keer een plaats waar ik heen kan zonder overstappen , wel € 33,50... Maar dat is te doen, wss willen mijn ouders dan wel wat meebetalen.
Ik vind het prima op een zondag, aangezien meerdere mensen niet op de zaterdag kunnen. Ik moet voor een retourtje overgeveer €40 betalen, mijn moeder zal denk wat mee willen betalen aangezien ze ook al aanbood een aanbieding van een dag kaart te kopen. Dan moet ik nog wat sparen enzo. Als ann mee kan kan ze samen met chann reizen
Ik houd het zeker in de gaten En als jij niet kan en ik wel dan zal ik kijken of ik er twee kan kopen of meer voor andere bokkers en dat ik die dan opstuur
Ik vind die leuk, behalve wanneer de trein vanaf zwolle naar groningen zoals altijd weer een kwartier later is en ik nog een uur langer op Groningen moet blijven rond 9 of 10 uur 's avonds
En vertraging en 's avonds treinen is idd wel minder, maar ik vind 't zo heerlijk om lekker muziek te luisteren & naar buiten te kijken of rustig boekje te lezen ofzo. En soms is 't nog leuker als er andere leuke personen in je coupé zitten.
Ja, of je hebt twintig minuten voordat je volgende trein vertrekt en dan mag je maar gaan rondzwerven over het station. Maar verder klaag ik niet. Wel heb ik dat ik 's avonds snel in slaap val in de trein
Dat heb ik dan weer niet, gelukkig. En op station wachten vind ik ook niet erg (zolang het nog een beetje druk is en er geen rare figuren in m'n buurt lopen )