Het plan is als volgt:
Datum: 18,19,20 januari
Waar: Slapen in olst bij Hilde thuis, paarden bij stal Jagtlust in Epe die grenst aan de veluwe trail.

Wie: Alle mensen van de TIJD en als er plaats over is (er is altijd plaats geloof ik

Wat: Vrijdagavond/middag aankomst eerst paarden naar Epe brengen waar er prikweides klaar staan, alleen eigen brok meenemen. Mocht je paard niet buiten kunnen staan (lijkt me niet waarschijnlijk, maar het kan) dan zijn er ook stallen. Daarna kookt Hilde voor ons en geloof me ze kan super koken en slapen we in haar prachtige huis. Zaterdag en zondag staan twee heerlijke ritten over de veluwe gepland!!!
Kosten: Weet ik nog niet zeker, die kan ik pas zeker zeggen als ik weet hoeveel er mee gaan, maar reken op een bijdrage van ongv 5 euro voor eten en ik denk ongv 10 tot 15 euro voor de weides voor de paarden. Ik kan misschien een mooi prijsje maken, want ik werk in de zomer op dat bedrijf. dussss
Oke lijkt me duidelijk he? AANMELDEN!!!!!!!
Mensen die al half hebben toegezegd:
-Mirjam met Skafti
-Hilde met Sleipnir
-Jos met ?
- Jo met Leira
- Brigitte met ?
- Agnes met mike?
En dan hebben we nog heel veel plek over (Rosan 2x, Claudia, Benno, Alet...en nou vergeet ik er een paar en natuurlijk iedereen die zin heeft om te komen)