Omdat de kootwijkrit 9 september zo leuk was.. willen we er nog 1 organiseren. De datum is nog niet bekend. Ik heb een poll geplaats daar kun je uit kiezen. Het afspreekpunt krijg je via PB toegestuurd.
zat zelf eigenlijk te denken aan 4 nov. omdat het dan tog nog ff een eindje weg is enzo...en niet zo snel is snap je kan iedereen even rustig vervoer regelen
ja maar ja dat kun je ook in oktober al hebben dat weet je natuurlijk nooit alleen voor mij kan het of de 14e of de 4e 21 heb ik ook al optie geselecteerd maar een dag later ( ben ik jarig & moet ik voor mijn certificaat ) dus dat lieverd niet eigenlijk dan zou het 14 oktober of 4 november moeten worden
Oke jammer. Wou zowizo nog een keer met een groep gaan rijden en Penny ook. Dus als er nog iemand zin heeft om eind oktober mee te gaan hoor ik het wel. 14 oktober hebben wij zelf een fotoshoot op t kootwijkerzand. Helaas kunnen we die echt niet verzetten omdat tegen die tijd de hei al weer een stuk uitgebloeid is.
ja jammer idd maar als jij een rit wilt organiseren graag een ene ander topic openen umm 21 oktober kan ik echt niet dag later moet ik voor e certificaat en 4 nov. kunnen ook heel veel mensen weer niet en zit meestal idd het weer niet erg mee