We hebben het gedaan! de grootste idioten van bokt hebben het aangedurft samen te komen!
Veel gelachen en gegeten maar bovenal de act van een bepaald DPS lid heeft ons goed mogen smaken!
Ik ga even lekker zeikerig doen voor ik de fotos neerzet..maar sommige mensen zullen dit niet volledig kunnen waarderen. Wij hebben echter wel ongelofelijk veel plezier gehad. Commentaar mag dan ook, maar als je het nodig vind om het topic te gaan verzieken zal ik temmen tot mn vinger er af valt of tot je post verwijderd is.....
Tzja, we hebben even speciaal voor Fief laten zien wat nou werkelijk eng is!
Zie hier:

Zelfs de hub van Mir vond t eng!

Zal voor t verdere feest dan beginnen met wat sfeerfoto's, zo zaten we er namelijk bij in de tuin van krista! gezwellie of niet?
(vinden jullie ook vast nog niet zo eng...)

Had beloofd L&s schoenen ook even in het topic te zetten:

Dit ook meer doordat Mir netjes op dr bergschoenen aankwam en ik netjes op mn gympies..maar mevrouw besluit toch dr hippe schoentjes aan te doen..
Maar dit werd goedgemaakt want de avond begon net, maar wie sloopt er het eerste glas?
Juist! L&!

Maar nu waar het werkelijk om draait! The big act!
Hiervoor begin ik met een flimpje, die laat zien waar het om gaat!

En nog wat fotos:
De penny die was...

njah, als je t filmpje hebt gezien snap je ook wat dit is....

HET fikmoment!

t ziet er wel vals uit he?

Voor iedereen die het nodig vind om over het pentagram te mauwen, hij hangt netjes de "goede" kant op..dus als je daar over zeurt ben je een nitwit..en zeker als je dit gelezen hebt...
En achja..de foto is genomen door een dronken sjoek van een *ahum* aangeschoten lol, die boven op een groooote auto staat...
issie nie stoer?

njah.,..verder zullen we, of eigenlijk ik, maar niet verder ingaan op wat er gezegd en verteld is..
misschien zullen je enige continuiteiten opgevallen zijn in onze onderschriften, mijn advies daarover: NIET over nadenken...