Omdat ik niet zo'n kaartlezer ben en het liefst met anderen samen rijd, vroeg ik me af of hier mensen zijn die samen met mij een keer een buitenrit willen maken in een voor hun bekend "ruitergebied"
Ik zit te denken aan een ontspannen ritje van 2 a 3 uur (stap, draf, galop (hoeft niet persé), geen moordend tempo of racepartijen in elk geval

Heb een verkeersmak paard, dat wel kan kijken naar vreemde dingen, maar verder braaf is en niet gaat racen als je naast elkaar rijdt.
Het liefst op minder dan 1 uur rijafstand met de trailer (grootste gedeelte van Friesland, begin Overijssel en Noordoostpolder, Drenthe of Groningen)
Eerst even de gebieden waar ik geweest ben en ook nog wel een keertje heen wil:
Ik ben wel wat bekend in Appelscha, de kant van het bezoekerscentrum en dan richting Wateren, (wel weekendje Alberthoeve) maar ben minder vaak richting Smilde of Diever/Wapse(rveen) gegaan.
Heb ook wel een paar keer een rondje Havelte gedaan, vanaf de vlindertuin, maar ken er nog niet genoeg de weg om me zelf te redden. Kuinderbos vond ik ook erg leuk (boktrit)
Bij Assen/Rolde ben ik 2 keer over het Balloërveld geweest een aantal jaar geleden.
Blauwe Bos ben ik met een vriendin wel doorheen gereden en is ook voor herhaling vatbaar.
Gebieden waar ik nog niet geweest ben maar ook graag eens zou rijden:
Gaasterland, Dwingelooërveld/Dwingeloo, Rond het Rhonostrand bij Een/Amerika, andere Drentse Boswachterijen (Hooghalen, Gasselte, etc? En misschien zijn er nog meer mooie gebieden? (Rond Lelystad of Almere hadden ze ook ergens een mooi gebied aangelegdd meende ik me te herinneren)
Ik kan regelmatig in het weekend (zondag heb ik het vaakst tijd), maar ook doordeweek overdag ben ik soms vrij, en alle schoolvakanties.
Dus lijkt het je gezellig eens samen te gaan rijden, dan hoor ik het graag! Zou leuk zijn als je wat verteld over het gebied waar je rijdt en over wat voor paard je hebt.
Misschien kunnen we er een leuk topic van maken waar meerdere mensen in contact met elkaar kunnen komen om wat af te spreken.
ps: als dit toch bij diensten hoort, dan moet iemand het maar verplaatsen