Het lijk ons leuk om een keer een trektocht te maken met mensen & paarden. De hele dag lekker in de weer met je paard. het wordt wel gewoon in deventer gehouden we proberem een mooie route uit te zoeken.
Wat zou je zoal kunnen doen met je paard:
Lekker in de bossen rijden op de route een paar spelletjes doen Zwemmen met je paard Springen etc.etc.etc.
De datum kunnen we wel even bedenken. het wordt pas na 31 juli gehouden i.v.m regelen Als je natuurlijk ideen hebt wat we nog meer zouden kunnen gaan doen laat het me even weten.
wil je mee doen dan kan je je inschrijven bij mij.
Lijkt me heeel erg leuk !, het licht voor mij alleen een beetje aan de datum ,wanneer ik op vakantie ben, en waar het startpunt is, maar waarschijnlijk ga ik wel mee Misschien kunnen we dan ook langs de stal waar vosje staat rijden, daar hebben we twee bakken waar evetueel spelletjes in gedaan kunnen worden, en in de wei is een grote plas , waar wij ook vaak met de paarden doorheen gaan, ik zou kijken of ik wat kan regelen met de eigenaar, maar als ik kan doe ik zeker mee !,
jaah datum kan ik wel zelf kiezen maar is het niet handiger als je gewoon een datum prikt? dan kan iedereen gelijk kijken of die kan en of die miss vrij kan krijgen