Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Tallie1979 schreef:Hai Mause,
Zal ik een paar flessen cola meenemen? Of iets anders? Kan misschien ook nog wel aardappelsalade maken hoor..
Je zegt het maar..
, die aardappelsalade, ik had zelf de gedachte om ook stokbrood te halen, dat past er dus wel bij. Cola komt altijd van pas, misschien handig om ook cola light mee te brengen (ben ikzelf wel een voorstander van...)?? thanx!! 

)
)
). Neem ook nog wel wat te snacken mee (chips, pepsils,etc) prakkie schreef:hmm, wilde ook bessen en 7-up meenemen, maar zie dat de andere verslaafde er al aan heeft gedacht (he obsession...)
Euh...zal nog wat fris meenemen, zoals: fanta en cassis. Nog chocomelk-liefhebbers (Neem ik van de zaak mee, dus das makkelijk..). Neem ook nog wel wat te snacken mee (chips, pepsils,etc)
prakkie schreef:hmm, wilde ook bessen en 7-up meenemen, maar zie dat de andere verslaafde er al aan heeft gedacht (he obsession...)
Euh...zal nog wat fris meenemen, zoals: fanta en cassis. Nog chocomelk-liefhebbers (Neem ik van de zaak mee, dus das makkelijk..). Neem ook nog wel wat te snacken mee (chips, pepsils,etc)
Kom met een Peugeot 205, niet met een vrachtwagen, haha
prakkie schreef:He obsession, dat was jij toch alleen???![]()
![]()
![]()
Ik neem wel een fles bessen extra mee en een fles 7-up, dan weten we zeker dat we genoeg hebben...![]()
![]()
![]()
En op Almelo viel het allemaal best mee hoor...![]()
![]()
prakkie schreef:We eten en drinke het meeste gewoon onderweg op Tallie, als we merken dta het krap wordt ...
Maar goed, we zien wel wat erin past..

)