Eindelijk was het zover; DE FRUTSELS GINGEN MEETEN!!

Zaterdag 16 juni gingen WIJ meeten.

Celine [Pasamba]
Debby [DebbjJ]
Yannicke [niceboy16]
Tamar [Taat_]
Joni [Joonsel]
Paoline [paOlien]
Helaas niet iedereen van ons topic, we zijn normaal met z'n 15en, nu met 6.

Om 12 uur hadden we met z'n allen in Utrecht afgesproken, bij de 'roltrappen'. Duidelijk hè?

Celine was vannacht al bij mij te slapen zodat we vanmorgen samen met Debby (die weer vlakbij mij woont) samen konden reizen. Tamar werd door haar ouders gebracht met de auto.

Toen Clien, Deb en ik toch op de trein aant wachten waren; hadden we lol.

Wij waren er het eerst, wij wisten immers welke roltrappen we bedoelden.

Toen gingen we shoppen, nouja we hadden eigenlijk wel honger dus gingen we eerst naar de Mac. (

Daar hadden we ook nog ffies een filmpje gemaakt natuurlijk.

Toen zijn we verder gaan shoppen!

Debby met dr mooie shirtje

Yannicke met dr shirtje.

Wij kijken natuurlijk.

Word je wel moe van.

Nog een beetje verder gaan shoppen toen.. niet zo boeiend, geen foto's

Later gingen we terug naar de Macdonals om naar de wc te gaan, en later nóg een keer omdat we dorst hadden, volgens mij zijn we daar iets te vaak geweest vandaag.

Tamar & Joni!

Met z'n allen!!

Weer, alleen dan met de MacDonalds pop!

Tamar & Yannicke

Tamar & Debby

Clien & ik

Deb & ik

Debby & Joni

Joni en DE pop

Clien zegt; kiekeboe.

Clien, Yannicke & Joni.

Tamar & Yannicke

Yannickeee

Met z'n alleeeeeen, met z'n ahallen..

Nog een beetje verder shoppen, daarna was het alweer half 5, Joni & yannicke moesten naar huis (joni moest leren.

Daarna ging ook Dido weer weg en zijn Tamar, Clien, Deb en ik verder gaan shoppen, Clien wilde nog schoenen hebben, maar helaas konden we niks leuks vinden en om 6 uur gingen de winkels sluiten, daarom besloten we maar naar huis toe te gaan.. Tamar d'r ouders stonden alweer te wachten en gingen wij weer terug met de trein.

Toen we na bijna anderhalf uur weer terug in heerhugowaard waren werden we opgehaald door Debbs vader, die bracht Clien en mij bij mij thuis (ze blijft nog een nachtje.

Beetje weinig verslag, maar we zijn moe enzo, vullen jullie het maar aan!

Meiden het was supergezellig, zéker vaker doen! Volgende keer naar Walibi met de anderen, dan gaat IEDEREEN mee!

Punt.

Tjuuus