Wanneer? Zondag 12 Augustus 2007
Vanaf 14.00 uur zijn jullie welkom!!!
Waar?
Akkerwinde 92
1689 NX Zwaag
(bij winkelcentrum de korenbloem) (of HSV sport) (oude kartbaan Hoorn wat nu Basicfitniss is)
Tegen die tijd mag je me ook een pm sturen zodat ik mn telefoonnummer kan geven als je het niet kan vinden.
De Meeting..

Jullie zijn vanaf 14.00 allemaal welkom!
Ik zorg dat er allemaal lekkere hapjes etc zijn.
Ik schat dat de kosten INCL Drinken en eten! ong. op € 15.- per persoon worden.
Dit is dus incl. het de bbq van de slager.
De exacte kosten horen jullie nog (hangt ook van het aantal mensen af..)
Ik ben van plan om Maandag 6 Augustus alles te gaan regelen en bestellen dus tot dan kan je je opgeven.
De bedoeling is dat het dus om 14.00 begint en tot 22.00 / 22.30
Voor diegene die het leuk vinden gaan we daarna met zn allen (of leuk groepje die mee wilt) naar Kermis Hoorn die ook die dag begint.
Als jullie nog vragen hebben stel ze gerust!!
Deze lijst komt uit het vorige topic..
Citaat:1. Mariska
2. Sandra
3. Shanna (waarschijnlijk wel, ik weet het volgende maand pas zeker...)
4. Lotte
5. Tessa (waarschijnlijk, want ik ga ergens midden augustus nog een weekend of een zondag weg maar da's volgens mij niet de 12e )
6. Ellen (denk het wel weet niet zeker..)
7. Charlotte (denk het wel)
8. Kashmir (tenzij er een wedstrijd is.. maar dat weet ik nu nog neit)
9. Kelly
10. Nathalie kom ik net terug van vakantie lisa heb trouwens ook maar mee te gaan
11. Lisa
12. Ilse
13. Denise (kan denk ik ook wel, kijk nog niet zo heel ver vooruit, maar verwacht dat ik gewoon kan! )
14. Shirley. (Ik kan hoogstwaarscheinlijk ook! Zo niet.., horen jullie het optijd. Ik ga namelijk ook op vakantie's maar weet de datums niet uit me hoofd.)
Dit is even een extra lijst ivm wat je graag wilt drinken, als je van plan bent om de hele dag cola te drinken zet het er even bij! ook als je van plan bent om cola en of b.v. wijn te gaan drinken.
Als je nog voorkeur hebt oid. ivm bbq.. zet het hier ook even achter!!
Diegene die het nog niet zeker weten of die gaan.. laat het even open achter je naam.
Citaat:1. Mariska Cola-Coebergh
2. Sandra
3. Shanna
4. Lotte
5. Tessa
6. Ellen
7. Charlotte
8. Kashmir
9. Kelly
10. Nathalie
11. Lisa
12. Ilse