Eindelijk het langverwachte en beloofde topic over de Lunterenrit part two. }>
Ten eerste een opsomming van alle mensen die dit jaar meewillen:
De RIT:

het GROOM-DREAMTEAM van dit jaar:

De twijfelgevallen:

Wijzigingen aan mij doorgeven ajb.
Pannenkoeken eten:
ghislaine, Pregini, Nimber, Mike, ikke en kennis, Mayo, Yentl, Steef, Jippie, Wjerdo, Naoompje en Julke, vader en broertje Wjerdo, Maarten, Merilyn, Obsession, Laura, Karin, susan, Romkabouter, Eveline_B, Lobbes, Sypheron, Tomm, Death_Squad, Jolanda (vriendin Iloon), Akerna, Maaike, dynamiek en SuperJurga.
We hebben al een grotere club dan vorig jaar, hopen dat er niet teveel afvallers zijn dan maar!

Nu over tot de laatste dingen die in overleg nog geregeld moeten worden:

Ik dacht zelf aan een uur of tien/half elf verzamelen, ook al zijn er mensen die van wat verder moeten komen. Als we dan om een uurtje of elf wegrijden, komen we tenminste niet in de knoop met de lunchpauze, anders wordt deze wel erg laat. Voordat iedereen een paard onder zijn kont heeft

We verzamelen dus met zijn allen bij mij thuis/op stal. Het adres is Goorsteeg 56 te EDE. Ik neem aan dat iedereen de weg naar Lunteren van de kaart af kan lezen en daarna is het helemaal niet moeilijk meer. Routeplanner van internet halen is het makkelijkst. Ik zal zorgen dat het hek van de wei open staat, daar kan geparkeerd worden. We gaan duimen voor mooi weer, zodat we Wjerdo

Wie moet ik nou afhalen van het station???? Laat me maar ff weten dan...

Oftewel hoe lang gaan we rijden en waarheen?
Ik ken een hele mooie route over de hei, maar die komt niet uit met de tidj en de lunch ed, en we willen het uiteraard ook leuk houden voor de grooms.... (zal ik een toeristische wandelroute uitzetten

Degenen die mijn heideroute nog eens willen meemaken, zijn altidj van harte welkom hier voor een priveritje... (Maarten het is die route waarbij we wedstrijdje deden met die draver van Sonja

We kunnen hier wel alle kanten op. Ik kan kijken of ik een route uit kan zetten die het eerste deel door het Edese Bos gaat en een stukje heide en eindigt in het Zandgat en deel twee door het Lunterse Bos terug. Maar dat moet ik ff bekijken, is ook afhankelijk van:
Rijden we in een groep of splitsen we op?

En zijn er dingen waarmee rekening gehouden moet worden? Zijn er paarden met spoorlijnangst of die niet langs een verkeersweg kunnen? En hoe zijn de paarden in gezelschap? Welke willen er perse voorop en welke lopen het liefst achteraan? Laat me effe weten, zodat ik er rekening mee kan houden. En bovendien: zijn er veel paarden zonder ijzers? Ik zal daar zowiezo rekening mee houden.

Wat doen we dit jaar? Gaat Ilona weer broodjes smeren of neemt iedereen zijn eigen lunchpakketje mee? Grooms genoeg om alles te sjouwen haha. }> Laat het me maar weten, ik wil best weer tegen kleine vergoeding voor een lunch zorgen. Gelukkig zal ik nu ook zelf rustig kunnen eten (at least hope so...), ik heb die pingpongbal van vorig jaar niet onder mijn kont....

Wat doen we? Gaan we weer naar hetzelfde pannenkoekhuis als vorig jaar of willen we naar een ander? We stemmen nog wel gewoon voor pannenkoeken neem ik aan?

Ik wil iets mafs doen met deze rit, een thema ofzo, weet ik veel. Iemand een gek idee om deze rit apart te maken?

Ik kan zo verder even niets verzinnen.... Ik wil graag over de dingen in dit topic jullie mening en ideeen hebben, zodat ik verder kan met de voorbereidingen. Voor alle vragen en opmerkingen kun je bij mij terecht. Ik zet alles op een rijtje en regel de rest. Groetjes....