Jaa jaa, na maanden/dagen/weken/uren aftellen, was het dan eindelijk zover, 31 mei, de dag dat we met een groepje bokkers naar de benefietvoorstelling van de Lama's gingen in het Chasse Theater Breda!
Volgens mij kwam iedereen voor de Lama's, en eigenlijk bijna niemand voor de stichting, nouja een beetje

Ik ga aan mijn verslag beginnen ( ik vertel het in mijn wereldje dus als jullie nog iets bijzonders hebben zet dan in dit topic je eigen verslag!!)
Bokkers die er waren (echt mee gemeet)
Sharon_91, Val_Mel, Michelle__ , Summertjee, Tessaaa__, Lautj_moedj, Figo_frvr, en dat was het wel

Citaat:30 mei, zo vroeg mogelijk gaan slapen, eerst nog even lekker gehypert met sharon (Sharon_91@ bokt) en de volgende dag 31 mei, schoot ik om 5 uur wakker, meteen eerste stukje van reportage opgenomen, en maar opgestaan, ik kon toch niet meer slapen...
Al snel zat ik op school, niet dat ik mijn aandacht erbij kon houden maar t ging om het ideetoen bij economie afgeteld tot we weg mochten, vlug naar de auto gerend en naar huis, daar nog snel even op bokt gezeten en alle spullen ingepakt. En om 4 uur gingen we in de auto naar stramproy, waar we friet zouden gaan eten maar alle friettenten waren dicht dus in Weert was er gelukkig nog wel een open, En we konden op weg naar Breda!
Nou, de weg zelf was niet zo belangrijk, wel nog wat foto's gemaakt
Toen waren we eindelijk in Breda, theater gevonden, auto geparkeerd, en naar boven gelopen, dus toen ben ik op de afgesproken plek gaan zitten, opgescheept met een echte limburgse vlaai, en nog heel veel andere zooi.. Maarja, de rest kwam maar niet, en Sharon en ik hadden toch echt om 18.00 afgesproken
Dus ondertusesn ging ik mijn kaartje maar even proberen terug te bregen (van de 2e show, die ging niet meer door) Nouja dat ging niet dus die ligt hier nou langs mij op m'n bureau..
ondertussen nog wat slagroom opgegeten...
en tjah, maar blijven bellen he..
"Robin, Jaa waar blijven jullie nou!!"
Toen ik terugliep zag ik een meisje staan dat verdacht veel op sharon leek, en jaa ze herkende mij ook, en de eerste woorden waren
"HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ" mwhuahaha
Nou Sharon is meegegaan samen met haar Daphne (vriendin van sharon) en toen hebben we wat vlaai gegeten en gepraat, al snel kwam de rest ook en was de groep compleet...
Sharon en Daphne
Dat andere groepje dat bij ons hoorde
Juist.
en Michelle was er ook bij
Dagen vantevoren zaten Valerie,Michelle, Laura en Tessa al moeilijk te doen over een cadeautje voor mij, en ja dat cadeau kwam, en wel een Bierhelm (zo'n geel ding waar je zo van die glazen in kan zetten of zoiets) njah, ik was er blij mee
dankjewel dudes
STonden we met ons groepje "rustig" te praten (het was meer gillen, schreeuwen hyper doen) beginnen ineens onze ouders te zeggen, "Hee daar is ie!! daar is ie!!"
Wij heel droog kijken, liepen RubenN, Horace en RubenM daar, Nouja wij stonden daar super droog te kijken, en niemand deed wat, toen stapte Sharon erop af en vroeg aan RubenN een foto, maarja, hij zei"Doen we straks wel.."
njah, dat geloofde we (njah ik een beetje niet meer)
Toen begon het wat te regenen en zijn we maar naar binnen gegaan, nog even jassen opgehangen en awt gepraat, en toen naar onze plekken gestormd!!
We zagen dat onze plaatsen op rij 1 helemaal links waren, dus was gewisseld en toen zaten Sharon, Daphne, Ik en Irene precies voor het podium!!
En natuurlijk moest ik de rest ook nog even opzoeken, die zaten onderin ergens, maar ik kon ze goed zien vanaf mijn plekje
en zo even gecommuniceerd met elkaar, vragen of ze er zin in hadden enzo (nouja dat wasd e bedoeling, ze hadden er geen bal van verstaan..)
en ik communiceer naar...
Daar!!
Het begon, er werd een film gestart van de stichting waar het eigenlijk allemaal om draaide, dat was wel leuk om te zien maar de ondertiteling was toch niet te lezen
En toen kwam die o zo bekende presentatie weer (die ik zowat mee kon praten) en Patrick kwam op, hij vertelde dat ze dankzij ons,
60.000 euro!! hebben opgehaalt!
Maarja, alleen Patrick op het podium dat was natuurlijk niet zo veel he, we kwamen voor de Lama's! als eerste werd Ruben NIcolai aangekondigt, maar die kreeg de foute muziek oid. Dus dat ging nog een keer opnieuw, Nou hij maakte er een hele show van, maar dat komt ook allemaal in de repo...
Daarna kwam Tijl, die tegen RubenN aan ging dansennouja er hard gelachen maar het was helemaal super!!
Toen kwamen Ruben vd Meer en Horace, nou hoe hun eruit zagen, mij kon je bijna oprapenwelk liedje ze opkwamen ook geen idee, maar dat zie je *zucht* ook in de repo
nouja, om het toch maar even te laten zien, die 2 die er zo gestoord uitzien zijn rubenM en Horace
Ze begonnen met de spelen, het eerste spel was de draaideur, waar Horace en ruben vd Meer nog steeds in die opkomstkleren stonden. waar het allemaal over ging weet ik niet meer, wel weet ik nog dat horace op een gegeve moment erover begon dat Ruben Nicolai in zijn supermarkt stond en ja het was gewoon heel grappig
Daarna kwam de scene met de zoemer, die speelde Tijl en RubenN, Horace en Ruben vd Meer gingen zich even omkleden![]()
Het speelde zich af in een latindisco (dacht ik??) en ja ze waren weer aan het dansen en het was weer heel grappig
Daarna kwam het schietspelletje Beter niet, wat daar allemaal gebeurde weet ik niet meer, maar ik heb echt vaak gelachen
Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker kwam daarna het moordspel, en dus het einde van de 1ste deel van de show, er deed een meisje mee uit het publiek en ze deed het toch wel goed, en ja Ruben mocht tegen dat meisje aandansen, en dat meisje moest Ruben meeslepen..
Moordenaar ; Bokito
Moordlocatie ; Discotheek
Moordwapen ; Donornier
maar ruben zei ; "Het hart van Linsey, wat op de goede plaats zit"
nouja, toen was het pauze en hebben we effe wat met elkaar staan kletsen, en natuurlijk weer wat foto's gemaakt..
Ik en sharon (wazig, oke)
en nog eens
Toen in de pauze werd ik op m'n schouder getikt, dat was blijkbaar Lisa (Riskjuhruled @ bokt) en die herkende mij, daar ook even mee gepraat en toen nog met wat mensen gepraat en toen zijn we langzaamaan weer terug naar onze plekken gegaan,
Toen ook van ver weg gepraat met Tessa en Aster (Aster_ @ bokt) en toen gingen we weer zitten voor het 2e deel.
Het eerste spel was de datingshow..
RubenNicolai ; keniaanse marathonloper
RubenM ; Straatkind uit nairobi
Tijl ; Anti Diaree Medicijn
en Horace zat op de kruk, njou eerst was het gewoon wel leuk, maar toen moest horace nog een vraag stellen aan RubenM, maar hij vroeg eerst
"Wat zou jij doen op een romantische avond"
en toen zei hij de 2e keer
"Wat zou jij doen op een romantische middag"
nou, lachen natuurlijk
Het volgende spel was Verboden te lachen, ik weet niet waarom maar op een gegeve moment moesten alle lama's zo hard lachen om elkaar, dat wij ook echt helemaal in een scheur lagen, vooral het lachje van RubenN wat volgens sharon heel hoog was
daarna kwam het laaste spel alweer, Ik wil graag zien, toen ik dat hoorde dacht ik
"poedersuiker, nu is het gewoon bijna afgelopen" maarja , daar was niks aan te doen, ik had het super naar mijn zin en de Lama's waren echt goed!!
Nou ik wil graag zien was leuk leuk leuk leuk!
Totdat Patrick vroeg aan het publiek wat hun wilde zien
er schreeuwde een paar meisjes precies tegelijk
"Jostiband zonder instrumenten" dus Patrick maakt ervan
"Ik wil graag zien, hoe meisjes thuis oefenen iets precies tegelijk te roepen"
Nou, ik weet niet waarom maar Tijl stapt naar voren, en die begint me toch maf te doen
"OOOOOOO RUBEN NICOLAI RUBEN NICOLAI RUBEN NICOLAI RUBEN NICOLAI"
nou ik weet niet hoevaak hij Ruben Nicolai geschreeuwt heeft, maar het was echt hilarisch, RubenN zelf ging ook echt helemaal stuk en wij ook
toen vroeg patrick weer wat het publiek wilde zien, dus ja er waren weer van die mensen die kei hard
"RUBEN NICOLAI" riepen, nouja ik kon er wel om lachen
en tjah, aan al het goede komt een eind, dus ook aan deze tourshow, waar we zolang op uitgekeken hadden... Tijl met zijn gebruikelijke speech, en we gingen You Never Walk Alone meezingen, ik kon niemand bellen dus heb het maar met mijn camera gefilmd, wilde het altijd al eens als aandenken hebben
Nouja, het was echt helemaal super en Sharon zei ook al meteen dat ze nog een keer wilde..
We liepen de zaal uit, op zoek naar de andere, waar Tessa weer kwam en Aster ook bij ons staan, ook daar even mee geklets en van Tessa heb ik 2 chocolade repen gekregen, van Sharon trouwens ook
Bedankt meiden!!![]()
Nou we hebben gewoon staan praten ind e hoop dat er nog Lama's zouden komen, maar helaas, ook al wachten bij de plek waar ze volgens van die mannetjes zouden komen, was er niemand te zien
maar het was er wel heel gezellig!!
En valerie wilde zo graag met iemand op de foto, dus toen ging ze maar met mij op de foto
Ghehe
Toen was het toch echt tijd om te gaan, samen met sharon zijn we terug gelopen en toen gingen we allebei een andere kant op
Tessa, Valerie en Laura zie ik met ponykamp weer, en de rest zie ik ook vast nog wel een keer
Meiden, het was echt super gezellig, de Lama's waren ook echt helemaal top! en ik hoop echt dat we mischien naar Utrecht weer met een groep kunenn gaan!!
De reportage komt er zo snel mogelijk aan, ik ga er nu meteen aan beginnen!!
en ik denk dat we het over 1 ding wel allemaal eens zijn...
HET WAS SUPER TOF, GEWELDIG LEUK! EN DE LAMA'S ZIJN GEWOON GEWELDIG!