Op 7 December 2007 komen de Lama's naar het Scheldetheater in Terneuzen voor hun Theatertour.
De Lama's on tour
Cabaret
Vrijdag 7 December
Aanvang: 20.00 uur
Entree: € 21.00
Na twee verpletterende seizoenen hebben de Lama's besloten om er nog eentje aan vast te plakken. Geen reprise, geen nieuwe voorstelling, gewoon het podium op en kijken wat er gebeurt. De roetschbaan, ik wil graag zien, de datingshow, de voorwerpenronde, de doventolk, het moordspel, slechte slogans, het wereldkampioenschap in slow motion en ga zo maar door, het zit er allemaal in, of niet... een heel arsenaal aan bekende maar ook nieuwe spelletjes.
Het team bestaat uit Ruben van der Meer, Tijl Beckand en Ruben Nicolai, aangevuld met Jeroen van Koningsbrugge, Horace Cohen, Ad-Just Bouwman of Jandino Asporaat. De presentatie is in handen van Patrick Lodiers od Horace Cohen.
www.lamas.weblog.nl
Bron: Scheldetheaterboekje
Nou.. Ik wil dus best kaartjes reserveren!
Als je meewilt geef het dan door voor 31 Mei, want dan wil ik begin Juni gaan bestellen!
Zo hebben we nog meer kans op kaarten namelijk! Omdat altijd alles zo snel is uitverkocht!
Er kan bij mij geslapen worden. Vervoer van en naar Terneuzen kan ik evt. wel regelen.
Mijn vader kan evt. rijden, broer, schoonzus.. Die spelen dan maar voor taxi. Of ik heb zelf mijn rijbewijs al!
Er kunnen 2/3 mensen bij mij blijven slapen..
Citaat:Wie wil mee!!
1. Conchita