We hadden 12uur afgesproken, Joyce was er op tijd Marleen en Mirjam die waren te laat
en ik natuurlijk ook

Toen we eenmaal met ze alle bij elkaar waren even wat lopen kletsen en op weg gegaan!
we hadden ong. ene halfuurtje gereden schat ik en zijn we richting een rustplek gegaan in het
bos. Daar gezellig gezeten

Via het bos, over de Boxbergerweg naar Cafetaria de Komeet gaan, Mirjam ging om een emmer water
vragen. Wat mocht

de kraan gebruik maken en kwam de eigenaar(?!) met wat brood! Super toch

We gingen weer op weg waar ik me fiets had staan. Ik op de fiets en Marleen weer verder op Macho we gingen me ze allen even richting Fi Shan en Macho's stal (macho staat tegenover Fire en Shannon). Marleen had Macho terug gezet en Mirjam en Joyce gingen met mij mee naar stal toe! Daar hadden we nog gezellig met ze vieren gezeten met Macho Okie en Skafti voor de wei van Fi en Shan! Ik had de paarden (fi en Shan) nog even afgespoten. En Skafti g**lde ontzettend op Fire!

Zo! Dat was even wat typwerk!

Martine: De volgende keer ga je echt mee hoor

Sharona: Jammer hoor, dat je op het laatste moment weer afzij :/ .. Je wist toch eerder van Die TA afspraak vind het ontzettend banketstaaf hoor! Maar zonder jou was het ook gezellig hoor

Mirjam: De foto's zien we wel verschijnen toch?!

Joyce: Super bedankt dat ik mee mocht rijden op de wagen! Vond het super!
Marleen: En jij natuurlijk bedankt dat ik nog eventje kon rijden!