Op vrijdag 16 feb houden we een meeting met wennekersgangers in de VPG Amsterdam manege waar we onder genot van een lekker stukje taart gezellig kunne bijpraten, paarden bekijken en knuffelen, naar de lessen kijken en eventueel helpen met het poetsen en op/af zadelen van de paarden als dat mag.
Mensen die komen
[*]Joram (Rijdt in VPG manege)
[*]Siggi (Lienke) (Rijdt in VPG manege)
[*]Mustang (Els) (Helpster in VPG manege)
[*]Niki
[*]Mendi (Pien)
[*]Myrtje (Myra)
[*]Joki
(Wil iedereen in deze topic even bevestigen of die komt en hun roep naam doorgeven ?)
Hoe te bereiken

Vanuit Amstelveen rij je over de A9 richting Gaasperplas.
Dan neem je de afslag S113 en je slaat direct Links af.
Nu rij je over de Loosdrechtdreef, sla voor de T-splitsing rechtsaf en je rijdt het terrein op van de manege.
Wanneer je auto heb neergezet dan ga je naar binnen door een dubbel glazen schuifdeur, rechtdoor en je kom vanzelf uit bij het barretje waar ik zit (mocht je me niet kunne vinden bij de bar dan moet je maar eventjes vragen waar ik op dat moment ben).
Om hoe laat ?
Daarover is nog niks afgesproken,
Mijn les begint om 21:15 t/m 22:15 waar voor jullie allemaal zijn uitgenodigd om naar te kijken. Om 20:45 beging ik met het opzadelen. Het is wel zo handig als iedereen eerder komt aangezien de manege sluit aan het eind van deze les.
Laat in ieder geval horen om hoe laat jullie willen komen want dan zorg ik er voor dat ik ruim op tijd aanwezig ben.
Mocht er mensen zijn die graag willen mee eten in de manege PM me dan even voor komende vrijdag, dan kan ik voor je vragen of dat goed is.
Komende vrijdag ga ik het in ieder geval doorgeven dat jullie op 16feb komen kijken en met hoe veel we in totaal zijn.