Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fryske schreef:Ik heb de Escape zelf al 1 keer gedaan en echt ZO GAAF.
Je gaat dus eerst naar het gevangenis museum daar krijg je een kleine rondleiding en een soort van diashow. Daarna wordt je in groepen verdeeld van ik meen 6 personen per groep. Om de 5 of 10 minuten komt er dan een busje voor rijden die je naar een plek brengt en in een isoleercel gooit. Daaruit moet je ontsnappen en vervolgens zien om door het bos naar het dorp te komen. Meer zeg ik niet want dan is de lol eraf.
timokyana schreef:hadden jullie al een datum in gedachte? ( ik zie dat jullie allemaal een beetje uit de zelfde buurt komen, ik weet alleen niet hoe lang het voor mij reizen is?)
leandrotje schreef:het lijkt me zeer leuk om mee te doenalleen dan moet ik wel eerst een datum hebben en vervoer.... mistral94???
![]()
JeroenS schreef:Ik wil zeker wel mee Natalie moeten we dit ook niet even melden bij de rest die zich al eerder opgegeven hadden.
MISTRAL94 schreef:JeroenS schreef:Ik wil zeker wel mee Natalie moeten we dit ook niet even melden bij de rest die zich al eerder opgegeven hadden.
Ik heb al een aantal keren de link geplaatst in het topic kwam alleen nog niet zoveel respons op