Iemand zin om te meeten in het gooi of omgeving?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Melissa schreef:Oke namens Steffi plaats ik dit bericht want ze was te lui om het zelf te doen![]()
) Margreet schreef:Pfffffffff bespaar het me!Zo goed gaat het namelijk helemaal niet...
Ik zie jullie wel verschijnen dan, ik ben die ene met die witt broek en dat zwarte jasje
Anders doe je Gipsy verven met witte vlekken ofzo, of mooie rode strikjes in zn manen?? 
Paar foto's staan in m'n profiel. Het makkelijkst te herkennen is denk ik het bruine zadel en hoofdstel, met alle metalen delen goudkleurig, dat hebben er niet veel.
Je onderschrift is leuk!
Steffi schreef:Napoleon, Esmeralda, Wennie, waar blijven jullie?![]()
Melissa weet jij trouwens precies hoe je er komen moet? Ik niet
vorige keer zou ik komen kijken toen margreet moest rijden maar was het zo belachelijk heet dat ik niet ben geweest
Wennie is tot de 18e op vakantie dus die kan ff niet reageren en Esmeralda heeft geen internet op dit moment omdat ze voor de zoveelste keer haar kabeltje heeft gesloopt van haar laptop }>
Maar ik vaargt het ze wel zodra ik ze deze week spreek
napoleon schreef:Tja, ik schaam me een beetjevorige keer zou ik komen kijken toen margreet moest rijden maar was het zo belachelijk heet dat ik niet ben geweest
![]()

Steffi"]
[quote="napoleon schreef:Tja, ik schaam me een beetjevorige keer zou ik komen kijken toen margreet moest rijden maar was het zo belachelijk heet dat ik niet ben geweest
![]()

Hoe kunnen we jou herkennen? Ook aan een witte rijbroek en zwart jasje?
))