Ik zoek een aantal bokker uit België... Voor samen eens naar de film te gaan of andere leuke dingen te gaan doen zoals een hele dag gaan shoppen!!!!

Hopelijk zijn hier ook belgische bokkers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tempus schreef:Kom ook uit België, limburg.
tantjeuh schreef:Tempus schreef:Kom ook uit België, limburg.
Volgens mij ben jij zelfs van bij mij ergens in de buurt.. Op je foto's in je profiel herken'k het vliethof, niet?? Heb'k ook ooit nog 'n tijdje gereden (mm, was toen nog geen tien jaar, toch al wel een tijdje geleden dus)
tantjeuh schreef:Tempus schreef:Kom ook uit België, limburg.
Volgens mij ben jij zelfs van bij mij ergens in de buurt.. Op je foto's in je profiel herken'k het vliethof, niet?? Heb'k ook ooit nog 'n tijdje gereden (mm, was toen nog geen tien jaar, toch al wel een tijdje geleden dus)
Tempus schreef:Volgens mij ben jij zelfs van bij mij ergens in de buurt.. Op je foto's in je profiel herken'k het vliethof, niet?? Heb'k ook ooit nog 'n tijdje gereden (mm, was toen nog geen tien jaar, toch al wel een tijdje geleden dus)
Citaat:Ik weet niet juist meer hoe dat heet, was wel ergens in omgeving paal dacht ik. Kan dat?
Anna01 schreef:En ik ben er ook, Oost-vlaanderen, meer bepaald Gent
Er zijn nog een pak mensen uit België hoor!
Natje_Spirit schreef:Ook hier 1 van Belgiëik kom van Blankenberge, West-Vlaanderen
katiavl schreef:meir is trouwens super voor een shopdagje