Tja de titel voor de meeting was in het Olympische Schaatsseizoen eigenlijk al verzonnen door LaFunkyJazz. Dit jaar dan echt de schaatsmeeting?
We hadden vorig jaar al besloten om naar het AEGON Nederlands Kampioenschap Junioren Allround te gaan, wat per toeval (had het vorig jaar goed voorspelt) dit jaar wordt gehouden in Utrecht. Het gaat om 2 t/m 4 februari. Hier kan je onderandere de schaatsers Ket, Wennemars (Freddy, geen Erben) en nog wel wat jonge schaatstalenten ontmoeten en in actie zien.
De toegang is gratis dus heerlijk om te kijken als de mensen met wie je nou aan het bokken bent echt wel zo lief en aardig zijn. Daarbij geldt gewoon, niet leuk kan je gewoon weg.. (al blijf ik wel). Wie weet kom je altijd nog een schaatser tegen van de tv, in ieder geval kwam ik 2 jaar geleden ineens Simon Kuipers tegen in Assen, maar ook Kramer of Wüst zou dus zo langs kunnen komen. Kramer misschien sneller omdat zijn vader moet coachen en zijn zusje moet schaatsen.
Intresse? Plaats dan even welke dag je wilt, vrijdag, zaterdag of zondag (persoonlijk is zondag het minst leukst, want daar heb je de B junioren en niet de Neo senioren, die beter bekend zijn als Ket en nog wat bekende jongens op de baan, maar ook Foske Tamar van der Wal en Wouter Oldeheuvel.)
Heeeeeeeeeeeeej Ik ga mee hoor!! Wat vind jij persoonlijk de leukste dag?? Mij maakt het nl niet uit! Op vrijdag moet ik denk wel naar school maar ik weet me rooster daarvan op dit moment nog niet! Op zaat moet ik werken/scouting maar dat kan ik allebei wel afzeggen!! Dus ik wil het liefst op een zaterdag! Maar vrijdag/zondag vind ik ook best
vrijdag en zaterdag vind ik de leukste dagen, op zaterdag komen ze alle 3 als het goed is in actie, senioren, en a/b junioren, maar ik ga toch alle 3 de dagen dus mij maakt het helemaal niet uit ...
Op vrijdag heb ik gratis reizen Maar het maakt mij niet zoveel uit. Lijkt me wel gezellig om te meeten. Heb dit jaar op m'n studie al heel veel mensen gemeet, en nog meer erbij is altijd leuk
Zaterdag is voor mij het handigst denk ik. Al weet ik mn rooster dan nog niet. Wel jammer dat Utrecht toch wel 2 uur met de trein is, maar dat hebben we er maar voor over he