hallo Wie heeft er zin om dit jaar nog een haflinger tocht mee te maken? Lijkt me erg leuk om weer een stel hafjes bij elkaar te hebben. Een tijd en plaats kunnen we samen wel uitzoeken lijkt me. Dus plaats een berichtje als je ook mee wilt. gr moniek
hoi hoi jaaa leuk, ik woon in schaijk, is het niet mogelijk om het in de bossen van schaijk of zo te doen? ik weet nog wel iemand denk ik die met de haf dan mee wil
Heej ik zou graag meewillen! Maar mijn haffie kan nogal raar doen bij andere paarden... gauw schrikken juist bijv. Maar ik zou graag meewillen. Dus als het hier in de buurt zou zijn, zou ik het wel eens een keer willen proberen met meerdere paarden.
Arkel. Naast Gorinchem. Maar schaijk ,zoals ik las, die naam ken ik niet. Dat is zeker richting friesland? Want dat is te ver voor mij Maar ik volg dit gewoon, en dan kijken we wel!
dan moet ik eventjes kijken.. brabant Maar mijn haffie houdt al niet van trailers.. dus best kans dat ze dan helemaal hyper wordt, zeker als ze al die andere paarden ziet maar ik moet er dus eventjes over denken! maakt de leeftijd wat uit?
schaijk ligt in noordbrabant. Maar het hoeft niet perse schaijk te zijn we kunnen ook kijken voor een andere plek die voor iedereen goed te bereiken is.
Ik nog een keer, aangezien het dus om een haflingerrit gaat gaan mijn stalgenootjes niet mee (en kunnen ook niet..zijn zelf veel weg op wedstrijd) heb ik geen vervoer.
Indien het rond malden/heumen is kan ik gewoon mee, indien verder dan is't gewoon jammer dan maar een ander keertje voor mij .