hallo allemaal ik hoorde dat de tukkerrit 2006 zo goed was bevallen ( helaas kon ik zelf niet mee omdat ik moest werken:() maar goed mijn idee was dus om weer een tukerrit te houden, maar dan op een andere dag. Zondag bijvoorbeeld want dan kan ik ook mee hihi. Denniz en ik op bokt hebben al een beetje rond gekeken en hebben een ideale plek gevonden.
Het is tussen reutem en ootmarsum daar kun je heel erg fijn buitenrijden. Geen last van auto's endergelijke. Er is een groot bos met leuke smalle paadjes maar ok brede voor eventuele galop. Verder is er een grote heide waar je overheen kan.
Wie lijkt het leuk om mee te gaan met het vervolg op tukkerrit 2006?
Voor eventuele huurpaarden moeten we nog even bij de buurman vragen:D maar dat komt als het goed is wel in orde. Verder is er genoeg plek voor trailers en zelfs vrachtwagens:P
er is nog geen datum geprikt maar het lijkt mij wel leuk om zo snel mogelijk te gaan. Wie gaat ermee reageer snel in dit topic.
mochten er mensen mee willen op een huurpaard reageer dan even via pb dank u:P Op naar de volgende gezellige rit.!!
verder mocht er iemand anders een optie hebben laat dat dan ook weten via pb we kunnen altijd overleggen:D
Haha oke. Ik stem nog maar niet bij de poll omdat het niet zeker is. Zitten er ook kosten aanvast als we bij die buurman een paard huren? Zoja, hoeveel?
ik zou het niet weten denniz gaat dar achteraan.. we hopen dat we natuurlijk voor een klein prijsje de paarden mee mogen nemen:D ik bedoel hij heeft zon 80 paarden:D
haha, ik heb ook niet alleen dit weekend wedstrijd ik heb meestal wedstrijd op zaterdag, dus dat valt nog wel mee. maar Jan heeft vaak 2 dagen wedstrijd (samengesteld mennen) en dan is op zondag de vrachtwagen dus wel weg.
deze zondag ga ik een zadel passen, een hele mooi bruine!!! hoop zo dat hij past!
Zou geweldig zijn als het zadel zou passen! Echt toevallig dat die vrouw die pony zo dichtbij heeft staan. Hopelijk ligt ie goed op Uris en kan jij er goed op/in zitten.
geen idee maar ik vind aankomend zondag wel heel erg kort op de vorige rit... en dan komt dat vrouwtje dus het zadel passen en zou ik dus niet eens mee kunnen
ja ik had hem gevonden had hem gisteren wel meegenomen naar mijn werk. toen ik klaar was had ik je wel gebeld of ik hem even langs kon brengen, maar je pakte niet op
Hangt er ook een beetje van af wat de leeftijden zijn van de mensen die mee gaan. En als er getut gaat worden met veel stappen, en bang gedoe en zo, dan ga ik niet mee. Ik heb dat namelijk ooit mee gemaakt.
Heb je je paard op de trailer gezet, kachel je daar naartoe, en krijg je zo'n ritje van niets.