Wat is het idee
Ik, Sita, kwam op het idee om ergens tussen Sinterklaas en Kerst een soort van surprisemeeting te doen.
Gewoon gezellig een pakjesmiddag/avond met evt 's avonds wat gezamelijk eten. (fondue??)
De bedoeling zou ongeveer zijn dat we lootjes gaan trekken via een online-machine. Ik zal dit organiseren / invoeren in het programma. En dan moet je voor diegene een kleinigheidje aanschaffen en dit verwerken in een hilarische surprise!
En natuurlijk een gezellige dag ervan maken, met het nodige strooigoed, speculaas, kerstkransjes en chocolademelk

Budget wordt tot de 10 euro voor een cadeautje. Gewoon leuk kleinigheidje voor iemand. Surprise met gedicht is verplicht!
Wanneer en waar
Waarschijnlijk wordt dit het weekend van 9/10 december bij Letizia, maar dit staat nog niet 100% vast, maar is wel waarschijnljik.
Waar..
Het kan zowel aan allebei de kanten van het water!
Bij mij thuis is het mogelijk, maar ook bij Nathalie.. Of nog ergens anders..
Roept u maar!!
Wie doen er al mee tot nu toe
1. Sita
2. Nathalie
3. Marieke
4. Lisa
5. Ersilia
6. Letizia mits m'n rooster mee werkt, dus mss kunnen we het in een van m'n vrij weekenden doen?
7. Maya
8. Charlot
Onder voorbehoud:
Chantal
Aanvullen als je erbij wilt!
Ik hoop op een knallend feest

[NB] Opgeven is meedoen. Je kan je tot 1 november opgeven, en terugtrekken. Daarna niet meer! Denk hier goed om, we willen geen gedoe met mensen die toch maar niet meer mee willen doen.