Om half 8 had ik de trein, en dat grrr ding had 10 minuten vertraging, dus ik helemala over de stress, en dadelijk wacht biebel niet want dan ben ik te laat en dan kan ik nog niet mee

Maar alles goed en wel

we waren veeel te vroeg op het parkeerterrein, geloof dat het 9 uur was, en om half 10 moesten we verzamelen.
Een tijdje later kwam er nog iemand met een boktpet op, helemaal blij dat ze de eerste was

Daarna kwam de rest van de groep,Claudia,, Kim, mike,maarten, ilona, met 2 vriendinnen, en Lia, paulien en nog 2 meisjes sorry naam vergeten.
Eindelijk naar binnen, hebben maar geen andere bezoekers gezocht voor de korting

mike bleef buiten, heb nog steeds niet ondekt waarom maar oke

Was echt wel gaaf, mega donker maar wel leuk.
Daarna zijn we naar de Clownen ding geweest, en kregen we een geweligde rode neus

En hier hebben kim en ik heeerlijk mee lopen, uhm showen ook in de pegasus achtbaan he

Btw Kim en Mike
we zijn ook nog in de python geweest, alleen gingen er weer een paar niet mee, vraag me niet waarom

We hebben ook een heeeeeeerlijk ijsje gehad, althans een paar

We hebben maar meteen pandaworld er aangeplakt, En daarna waren de 2 meisjes

De waterbaan was echt KEI EN KEI gaaf. Helaas hadden kim en ik een ander senario in gedachten

ACh arme kim, was zij de enige pechvogel meteen de hele rug gewassen

Lia owee dat komt me wel heeel dicht bij

We zijn nog door het sprookjesbos gegaan, en nog een paar keer in de python.
Daarna allemaal DOEII gezegt en zijn we bijna allemaal, behalve, Lonneke en Clautje en paulien, want die wilde hans klok ( of hoe heet ie

de rest van de foto's:)

Lonneke en kim Ow ja Lonneke en ik waren de enigen die een boktpetje op hadden, want ilona was de hare vergeten op stal foei

Wat zei je, zei de medewerker, www.pot.nl

lonneke, ergens naar aan het kijken

Kim, Maarten, Lonneke, vriendin van Ilona, paulien en een stukje peggy ( biebel)

Clautje, vriendin Ilona, Ilona, vriendin ilona,
Voorop, Paulien, Peggy, Lia

We zijn heeel vaak florenske tegen gekomen

lonneke, kim, en maarten

uhm vriendin Ilona met Ilona, ze is bijne gewurgd wilde niet op de foto

Tis heel moeilijk om van Ilona een goede foto te krijgen.
Dit neemt ze me niet in dank af

Dus ik roep hey roy, en de reactie van ilona is te zien, U waar dan

geloof dat ze naar de 21 inch aan het kijken waren, maar dat vertellen Kim en mike zelf wel

Deze was gemaakt in opdracht van, ik noem, geen namen

Ow ja de 2 meisjes die foetsie waren

voor lonneke,
Een die uhm een beetje bang was in de boot, en niet in de punt wilde zitten, dus waar gingen wij zitten

Geloof dat lonneke niet meer dan de binnenkant van het petje heeft gezien

T was echt mega, gaaf
En peggy Bedankt dat ik mee mocht rijden.
Groetjes Lara