Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayusejuhh schreef:met wat?
PardoesJessi schreef:Ik rij met Lame meeeeeeeee!!!!!!!?????? toch??????
Geloof alleen dat ik in het weekeind van de 14e een wedstrijd heb opgegeven...... Kijk ik nog ff na! En qua speel gelegenheid.... tja, maakt mij niet uit, sientje is er toch nog te klein voor! Gaat HU enthousiasmeren (vind ik zo'n leuk woord)
latnahc2 schreef:ik zou wel willen maar ik heb geen auto ik woon in almere waar is de meeting?
latnahc2 schreef:ik zou wel willen maar ik heb geen auto ik woon in almere waar is de meeting?
Lame schreef:PardoesJessi schreef:Ik rij met Lame meeeeeeeee!!!!!!!?????? toch??????
Geloof alleen dat ik in het weekeind van de 14e een wedstrijd heb opgegeven...... Kijk ik nog ff na! En qua speel gelegenheid.... tja, maakt mij niet uit, sientje is er toch nog te klein voor! Gaat HU enthousiasmeren (vind ik zo'n leuk woord)
UIteraard....!! En dan stoppen we Hubbie - uit tussen twee autostoeltjes in het midden van de bank
guccio schreef:haha ikke niet
Ik kom ook, neem hubbie en Dimara mee. Misschien nog ander kindje van vriendin of tante.
Vind kidzcity ook wel heel leuk, was goed aan te rijden en is binnenDenk dat mijn lichaam die glijbaan daar nu wel beter aan kan dus Dien