ik ga vanmiddag dus. alleen hopen dat het niet gaat onweren zo als voorspeld word.. en daarna ff stappen, niet te lang want we moeten met de trien weer terug naar breda.. of is er ook andere vervoer mogelijk? taxi is een beetje prijzig, met 2 personen..
Ik ga ook weer, is op fietsafstand en hoor in onze tuin de kermis Ik ben donderdag er al even over gelopen toen ze aan het opbouwen waren en ik ga zeker maandag en waarschijnlijk volgende week vrijdag en misschien nog wele en keer met mn vader ofzo. Gaan jullie ook elke keer in veel attracties of zijn jullie meer "mensen kijkers"
Ik ben gisteravond geweest, en ga zondagavond en maandagavond iig ook nog, verder weet ik het nog niet (en ik ben niet eens zo heel erg fan van de kermis). Het was gister niet heel erg druk, maar er waren toch wel al véél mensen. Maandag kan je wel over de hoofden lopen. Mensen kijken is geweldig, er loopt wat rond daar hoor. Het échte tilburgse volk natuurlijk, en ook al erg veel 'roze' types, hoewel het nog geen maandag was . Die attracties vind ik iets te duur om overal in te gaan, 1 of 2 is prima (wil die wildwaterbaan wel eens proberen!), voor de rest gewoon rondkijken.