Ik wil namens dit topic even peilen of er mensen in Noord Holland ( daarbuiten mag natuurlijk ook) zijn die het leuk vinden om een (2e hands) beurs te houden. Ik zie dat er in het land door diverse bokkers beursen worden georganiseerd en het lijkt me leuk om zo met andere bokker te meeten en als afsluiting met z'n alle te BBQ'en .
Dus als er mensen zijn met ideeen voor de invulling, data's en of lokaties let me know,
leuk topic ik ga het volgen. ja gezellig tries bij jouw en de knollie's ik wil me anders wel op geven als reserve plekje mocht het niet lukken bij tries.(toeties)
Nou kijk dat gaat helemaal goed komen, zodra we een lokatie hebben kunnen we een datum vastleggen ik zat te denken aan oktober ( begin ) vanwege het weer
hoe en wat is de bedoeling precies. heb met vriendlief gesproken en hij vind het oke. zolang er maar geen auto's op het gras komen! ( tja een boer is nu eenmaal zuinig op zijn grasjes) anders zou ik het ook nog kunnen vragen bij mij op stal. (starnmeer) laat het me maar weten.
Zullen we het dan bij jou organiseren Kvika?? 1 september wordt een beetje te kort dag ( ik ben dan ook nog op vakantie) wil je het goed onder de aandacht brengen ik denk dat het beter is om het eind september te doen. Ik pb je straks wel even dan kunnen we concreet hoe of wat afspreken