Omdat ik en Ilona *Charadelover* op bokt gaan helpen met parcours opbouwen en kaarten controleren lijkt het ons leuk als we een paar bokkers kunnen ontmoeten die daar ook helpen of als publiek aanwezig zijn
Het is nog niet duidelijk welke dagen wij gaan, maar voor 7 tot 9 juni hebben wij ons "opgegeven" zegmaar Dus brand maar los enzo
zoals je al wist, ben ik er ook ; 9, 10 en 11 juni, wat ik ga doen weet ik nog niet, daar krijg ik nog bericht over, maar ik heb er zéker wel zin in! ik heb wel in de mail gezegt dat ik het liefst kort bij de dressuur ring bezig ben..
okee Ik heb er ook echt onwijs zin in we moeten daar ook ergens overnachten enzo maar we krijgen nog meer info. als we ook meer van de tijden weten en evt. pauzes enzo kunnen we wel afspreken
Ik woon gelukkig in de buurt, en kan dus gewoon naar huis Ik moet samen bij élke dressuurproef samen met een vriend en een vrienidn coupons ophalen. Ik ben er woensdagavond, donderdagochtend en avond, vrijdagavond, zaterdagavond. Zondag waarschijnlijk ook Donderdagmiddag een optie??
ik ben er donderdag niet, vrijdag wel. (blijf wel overnachten.. ) ik weet mijn taken nog niet, maar dat komt nog wel denk ik. zit alleen wel met een klein probleempje.. heb voor zaterdag avond dus ook kaartjes, en wil dan dus wél kijken, maarja, eerst even de indeling afwachten, en dan kunnen we nog kijken.
Ben er in elk geval vrijdagavond om te kijken (heb relatiekaarten gekregen) en zaterdag avond heb ik kaartjes voor de Kur.... Zaterdag en zondag overdag kom ik helpen. Kimble hier van bokt komt trouwens ook met me mee en blijft slapen.
Ik heb er ook echt super veel zin in. Aankomende maandag barbeque voor de medewerkers of zo, die vorig jaar ook meehielpen? Geen idee, maar iig barbeque (vertelde mijn 'contactpersoon', de pa van die vriend )
gezellig! naja, dit word mijn eerste jaar dus doe niet mee maar oohh.. heb er echt suuper veel zin in ( begin dalijk nog op een penny te lijken ) en mik_ .. jouw tekeningen! woow!! mooi joh!
Zelf maken?? van papier ofzo?? of iets op je kleding plakken..wat niet te opvallend is (dat niet iedereen er naar gaat vragen ofzo) maar wel weer duidelijk genoeg *denkt en denkt voor een handige en praktische oplossing*
Of je plakt gewoon een oranje vierkantje op je mouw (voorlange mouwen onderaan en dan boven je hand ofzo..en met korte mouwen op het randje oid?? Ligt er natuurlijk aan wat de kleuren van je kleding zijn, het moet natuurlijk wel opvallen
tjaa.. maar of dat de hele dag blijft zitten.. misschien was dat idee van mik nog niet zon slecht idee.. blijft in ieder geval zitten.. en watervaste B op je voorhoofd..