Waarom niet in de zomer zomer? Allee ja augustus ofzo? Maar september zou ook nog wel lukken voor mij. Ik ben kandidaat om mee te doen, mits vervoer en datum.
Dat kan natuurlijk ook, in augustus of juli, maar dan zijn er natuurlijk regelmatig Bokkertjes op vakantie... En in augustus zitten er misschien ook nog met herexamens...
Ik vermoed dat er tegen dan nog geen Ushi II gaat zijn, maar zoizo zal ik aanwezig zijn als toeschouwer. Mijn voorkeur gaat wel uit naar terug een echte gezellige Belgenbokkers-clinic, iets als vorige zomer, met eventueel weer een bbq erachteraan?
Dezelfde locatie als vorige zomerclinic kan opnieuw ter beschikking zijn indien gewenst Vraag is gesteld
Voor mij persoonlijk zou het laatste weekend van augustus of het eerste van september ideaal zijn. Weekend van 9 september zal niet gaan wsl, middenin het verlof van vriend en ik, dus wsl zijn we dan niet thuis. 23 september is de kans groot dat ik moet werken wegens al vier weekends na elkaar vakantie.
Interesse in Anja's leskunsten is er hier! Ik wil eventueel aan onze springleerkracht vragen of hij een paar uurtjes vrij is (kans is vrij klein), dan kan er mss 's ochtends dressuur en 's namiddags springles gegeven worden? Of omgekeerd natuurlijk
Ik ben wel nog niet paard-zeker, kan niet zien hoe Nobel evolueert. Maar misschien mag ik Kali wel rijden.
Ooooh interessant! Zeker interesse in een dressuur spring combi ^^ Alleen heb ik wel geen vervoer in de week (tenzij er een engeltje Bruine en mij zou willen meenemen? ) dus weekend zou wel leuk zijn.
Juli kan ik sowieso niet (zit ik nog in Japan) en wanneer we met Kristel naar de zee gaan ook niet ^^
Afhankelijk van de datum kan het wel zijn dat een Japanse vriendin meekomt, ik hoop dat dat geen bezwaar is? (Ze is dierengek en kan Engels)
Ik zou het leuk vinden om op de hoogte gehouden te worden. Als ik kan en het is niet in september vind ik het misschien wel leuk want vorige clinic kon ik niet helaas ivm babyperikelen maar ik heb vanaf half juni vakantie.
ik kan ook wel laatste weekend van augustus en misschien ook nog eerste van september. Maar waarschijnlijk ga ik in september nog met een vriendin een korte vakantie doen; en die periode valt dan ook weg.
maar ik heb wel interesse, dressuur en spring combi is misschien wel een goed idee, ik hou het dan wel bij het eerste gedeelte waarschijnlijk
Ik ben ook wel geintereseerd, eens springen zou inderdaad ook wel eens leuk zijn. Hopelijk kan ik dan wel ergens vervoer vinden anders zal ik toeschouwer moeten zijn.
Dus toch weer een dressuurclinic wsch? Ik kom normaalgezien wel toeschouwer spelen maar voor een groepsdressuurles zet ik mijn paard niet op de trailer, dat is me al dat georganiseer en geld (paardentaxi is niet gratis ) niet waard