Dit topic is bedoeld om praktische opmerkingen en vragen in te zetten, zodat we dat niet steeds in het belgentopic zelf moeten doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eilandje schreef:Zadel
Hoofdstel
Voldoende dekjes
Halster + touw
Ev beenbescherming
Zadeltas of rugzak
Ev kaartenmap (ik heb er één en één is genoeg dus ga dat nu niet allemaal kopen)
Krachtvoer + ev slobber
Zweetdeken (voor als het veel zou regenen)
Idd iets tegen de insecten (alhoewel, da’s niet zo ver van Wechelderzande, waar de keuring was, en daar waren er amper dazen, dus met een beetje geluk...)
Transportbeschermers en staartbandage voor tijdens het vervoer
EHBO-spulletjes voor je paard
Ev vliegenmasker voor in de weide
Borstels en hoevenkrabber en andere verzorgingsspulletjes
GSM en elkaars telefoonnr en telefoonnr van DA uit de buurt enz (zal ik nog wel eens doorpben naar iedereen)
Ev zo’n opplooibaare emmer of iets dat er op lijkt
Regenjas
En alle andere spullen voor jezelf
Idra schreef:angelke schreef:*waaaah* zenuwen slagen toe hier! Pfff, heeft er niemand zin om ongeveer elke klein (en groot) spulletje op te schrijven dat hij meeneemt?
LOBKE
* toiletgerief: tandenborstel, pasta, haarborstel, rekjes, lenzenprodukt, lenzenpotje, shampoo, douchegel, conditioner, dagcrème, after-sun (just in case), vaseline (op Vicky's aanraden
)
* paardenkleren: 2 rijbroeken, 2 sportBH's, 4 bloesjes (met en zonder mouwen), pulletjes met rits die vuil mogen worden, rijlaarzen
* gewone kleren: 1 jeans, 2 gewone bloesjes, 2 gewone pullen (ik heb altijd te veel mee)
* ondergoed + kousen + gewone BH
LICOR
* 4 dekjes (elke dag 1)
* zadel + hoofdstel
* halster + reservehalster
* vliegendeken + -masker
* vliegenprodukt
* longe (weet ni waarom, gewoon)
* bandages (noodgeval)
* peesbeschermers vooraantransportbeschermers
* borstelbak
Ik denk dat het dat is
Idra schreef:Wat moeten we meenemen voor de paarden?
* Hooi (ik neem voldoende mee voor Indra ook)
* Krachtvoer
* zadel + hoofdstel
* voldoende dekjes
* noodrem(in mijn geval blijkt een slofteugel handig te zijn)
* borstels
* zadeltas
*
heeft iemand een paarden-EHBO kit?
aan te vullen.....
Eilandje schreef:Eten mee in de zadeltas en onderweg eten hé Sarah!
Hmmm, hoe gaan we dat dan doen de laatste dag?
Mij komen ze iig pas rond 17u halen.
En ja, ik zal dan wel mijn auto moeten meenemen hé, ik ben de enige denk ik die een auto heeft...
Zeg ik ga mij van't weekend eens over mijn stafkaarten buigen. 30 km per dag ongeveer?
Idra schreef:Eerlijk gezegd zie ik niet goed hoe wij eten en drank etc frisjes gaan houden zonder accomodatieIs er niemand die een klein stom frigootje heeft staan ofzo?
Eilandje schreef:Nog 16 nachtjes slapen en dan is het zover: de tweede editie van de belgenbokkerstrektocht. Dit jaar blijven we wat dichter bij huis, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het minstens even leuk kan worden als vorig jaar
Dit topic is bedoeld om praktische opmerkingen en vragen in te zetten, zodat we dat niet steeds in het belgentopic zelf moeten doen