Vandaag, 1 mei 2006, was mijn eerste meeting ever!

Tweeënhalf uur, 3 Snickers, een appel, twee tijdschriften en een opgeladen MP3-speler later sprong ik uit de trein en daar stond Jade met haar moeke.

Huppa, in de auto en op naar Jade haar huis! Ik keek m'n ogen uit naar alle mooie boerderijen en paarden overal, ik zou Den Haag er zo voor inruilen.

Lekkere limo gedronken, huis-tour gehad en toen richting de bushalte. Shoppen in Groningen!
Jade bij de bushalte.
Jawel, deze stadse muts ging echt richting Groningen!

Wij in de bus.
Nou had ik natuurlijk mijn digi niet voor niks meegenomen; Rare hoedjes, sjaaltjes en brillen... allemaal leuk.

Brillies in de H&M.
Yeah girl.

Je zal maar lol hebben...
Onze moeie voetjes moesten even uitrusten; broodje eten bij Bakker Bart!
Toen kwam ik op het geweldige idee dat ze bij de Bijenkorf vast wel kak-hoedjes etc. hadden...
... nou inderdaad. Maar toen kwam een beveiligingsmeneer die het niet met ons fototoestel eens was. "Dames, geen foto's hier!"

Nou, de Hema was vast een stuk minder arrogant ten opzichte van fototoestellen. Richting Hema dus;
Ja heur meid...

Wat vinden jullie? Echt mijn maat en kleur niet waar?!

'Foto? Alweer?'
Genoeg geshopt, de voeten wilden niet meer. Nu op pizza-jacht, want daar hadden we allebei behoorlijk trek in.
Pizzaria gevonden, en wat bleek? Hij was goedkooooop!

Jade beetje moe...
Het snijden ging ons niet geweldig af... de tafel lag onder de pizza.

En als laatst een heerlijk toetje naar binnen gewerkd.

Nou goed, ondanks dat de Bijenkorfbewaker ons vervelend vond en de H&M mij ervan verdacht twee haarspelden op 1 kartonnetje te doen en zo af te rekenen (illegale praktijken, maar ik vond 'm zo in het rek), was het een super gezellig dagje. Zeker voor herhaling vatbaar!

Tsjuus, Anne.