Tjaa als iemand een paard ter beschikking heeft voor mij ga ik mee En anders fiets ik wel mee ofzo, maar dat is niet zo superhandig over de bernis enzo.
Vind het op zich heel erg leuk om mee te gaan. Ik heb alleen zo verrekte weinig tijd. Ben er alleen in het weekend en eigenlijk zou ik alleen op zondag kunnen, maar dan is de afstand Tinte-Bernisse al een buitenrit op zich en heb voor een buitenritje niet even een trailer ter beschikking. Dus mochten er nog eens ritten naar het strand georganiseerd gaan worden, dan ben ik misschien wel van de partij.
ik vind t wel een leuk idee, alleen moet k vanuit zwartewaal komen dan. K weet niet of dat een beetje aan te rijden is?? volgende wk ist vakantie dus....
hahaha misschien is t voor degene die geen paard ter beschikkking hebben een paard huren misschien een optie bij manege kraak verhuren ze paarden en t is niet zo achtelijk duur
ik kan inprincipe elke zondag, behalve als ik wedstrijd heb. Maar heb er nog maar 2 dit seizoen, zoiezo 7 mei, en in juni ook rond die datum. Kan niet op de zaterdagen (en dan kan je ook geen paarden huren bij kraak )
@XxXchaXxX He ik kijk net in je profiel en zie dat jij knabbel hebt gekocht Wat leuk! Ik heb op simonshaven gereden, en ik heb toen die er net was nog 2x in de les op hem gereden Toen moest ie nog tegen de muur staan en vastgehouden worden met opstijgen e.d. en kon nog niet galoperen zei sharon en de tweede keer dat ik erop zat, mocht ik wel proberen te galoperen achter iemand aan, maar ze wist niet of het lukte, hij kon ook opeens omdraaien... nou ging heel goed het galoperen, en hij galopeerde geen eens achter die ander aan, hij nam z'n eigen weg wel hihi Was best een leuke pony. Ik zag op de foto's dat het erg goed gaat! Hij loopt netjes.