Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Titsia schreef:Wat bedoel je met laten nakijken? En dan ben ik mijn zadel kwijt voor x aantal tijd?
harnessmaker schreef:Kosten opvullen / corrigeren zijn € 80 per paard/zadel ex reiskosten. De reiskosten kunnen gedeeld worden. Reiskosten normaal € 30 per 100 km.of deel daarvan. Daar ik op vakantie ben in limburg scheelt het al 200 km.!
Titsia schreef:Nee voor mij is het nog iets te vroeg jammer genoeg, paard word eind deze week gebracht, moet nog een heel nieuw zadel kopen etc
harnessmaker schreef:Andere data in overleg. Het zou alleen schelen als ik al vlak bij de belgische grens ben, vandaar.
Tessake schreef:ik heb wel intressen, maar het is nog wat de vroeg voor mij vrees ik.
Siska heeft 2 maanden niet veel gedaan (heb alleen een buitenpiste tot mijn beschikking en die lag er de laatste tijd echt niet goed bij) En daarvoor heb ik ook bijna zo goed als niet kunnen rijden 1 keer om de week ofzo als de bak het toeliet. Dus Siska is veel bespiering kwijt dus wil ik even wachten to ze terug gelijk normaal is voordat ik het laat controleren want anders word het nu mss versteld maar dan past het dan niet meer goed.
GeJe schreef:Eind april komt Harnessmaker naar Drenthe. Belangstellenden kunnen zich aanmelden!
Zie topic: viewtopic.php?f=69&t=560725