Hee
Zouteveenseweg
als ik met de Friezen ga, kunnen we dan wel samen naar het Kraaijenest rijden 
Ik sta aan het begin, naast van Dorp
Ik rijd ook wel ins in Abtswoudse polder enzo 
Hier nog even antwoordt op je vraag 
Naar het Kraaijenest is het best makkelijk rijden..
Je gaat zegmaar het dorp door, langs de AH en dan bij dat bruggetje links richting de benzinepomp. Als je de benzinepomp aan je rechterhand hebt, ligt er zo'n weg voor je, die moet je oversteken en dan kom je langs de begraafplaats(aan je linkerhand). Dan is het een kwestie van de weg mee naar rechts volgen over de brug heen naar links en dan alsmaar rechtdoor en met de bochten mee gaan. Op een gegeven moment zie je aan de linkerkant een recreatie plas liggen. Daar is het zegmaar
(vlak na de brug over het water heen heb je ook een soort plas, maar dat is een gebied voor vogels, dat is het dus niet
) In het Kraaijenest kan je over het strandje rijden, door het water heen, je hebt er een aantal veldjes etc. waar je kan rijden..
De Wollebrand is wel lastiger om uit te leggen..dat ligt nl. op een klein half uurtje van het Kraaijenest af..
Maris89, jij kent de Wollebrand wel toch?
En het Kraaijenest?? En heb jij verder nog ideeen?? 
Mijn nichtje gaat misschien mee met de mn shetlander en dan ga ik op één van de paarden van de stalbaas of op één van de friezen, ligt er een beetje aan waar we afspreken enzo