7.45 Eindelijk komen ook mevrouw Lindi B. en handlangers(Nine en Corine) aan. Na enkele verwarde blikken, vooral van hun kant, netjes handjes geschud en meteen maar de bak ingegaan om 20x40 af te zetten en de bordjes op de juiste plekken te hangen.De vlag van Divoza nog opgehangen, terwijl Lindi’s pappa allerlei spullen naar de kantine moet slepen.
Nee, was juist grappig Mag nl niet op wedstrijd: Zat naast de jury -> ''HUH, wat doet die nou hier? Dat mag helemaal niet . Ach, het is toch onderling .''
hahahaha ach ik had al in het topic gevraagd en het mocht gewoon hier dus ja ik zag vandaag mijn hoofdstel liggen in mijn kast en ik keek echt zo van "is dit mijn hoofdstel??? heeft mijn paard dat in zijn mond gehad?? was ik al helemaal vergeten ik heb al vet lang niet meer met hoofdstel gereden ik reed ook met een boomloos western zadel lol maar wat mij dus is verteld dat ik wel gewoon met touwhalster mag rijden. dat dat ook officiel mag.....
... Vlgend jaar wil ik ook weer meedoen, super ervaring voor mijn paardje, en voor ons doen, (ze was vrij rustig in de proef, voor haar doen) Hebben we erg goed gepresteerd!! 2x 153 punten, Volgend jaar wil ik zeker weer meedoen !! Ik ga nog even op mijnalbum kijken, of ik met mijn monster ook op de foto sta. goretjes Judith