_Anke_ schreef:
idd clinic kan best leuk zijn maar daar komtie al ik heb geen eigen paard of leenpaard ter beschikking en als het dressuur word moet ik toegeven dat ik dat nooit doe dus het ook niet kan (wel verplan het te leren!)
idd jammer laats waren we allen zo snel weg!
buitenrit is het beste aangezien we paarden kunnen huren. brunssum is niet super duur...
barbecuen kan alleen moeten we allen dan wel nog wat geld bijleggen om iets te eten te kopen...en dan de vraag WAAR gaan we dat doen???
en waar laten de mensen met eigen paard hun paarden (al denk ik dat je ze vast wel even op de wei/padock mag zetten in de brunssummerheide hoor!)
misschien valt dat nog te regelen!
we kunnen ook gewoon erna ergens gaan drinken alleen zou het dan denk ik de manege zelfmoeten (ivb de eigen paarden en voor iedereen het vervoer naar de stad of ergens!)..
ja kan mn moeder nog miss zo gek krijgen met de camper me te komen halen en ons naar de stad te brengen (daar kunnen wel wat mensen in denk 6 en als we de bang uitschuiven kunnen er ook miss wel 7 of 8 in) dan kunnen we vanuit de stad worden opgehaalt door ouders of met fiets/ brus/ trein hoe je ook maar naar huis gaat...
maargoed dan blijf je wel met de eigen paarden zitten kijken...
maar om NA de buitenrit ofzo ergens nog wat te drinken of eten ofzo lijkt me super gezellig