Limbo-meeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Anke_

Limbo-meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 10:33

Vanwege de geslaagde buitenrit op de Brunssumerheide leek het mij een leuk idee om weer een Limbo-meeting te organiseren.

Aangezien er rekening moet gehouden, worden met verschillende factoren (vervoer, geen eigen paard etc.) lijkt het mij het beste idee dat iedereen zijn ideeën kenbaar maakt en de volgende gegevens invult.

Naam:
Voorkeur maand:
Voorkeur dag:
Eigen paard: ja/ nee
Eigen vervoer:
Maximaal bedrag dat je wilt betalen voor de meeting:

* Bijvoorbeeld: buitenrit, springen, dressuur

Aan de hand van de gegevens zal gekeken worden, welke voorkeur jullie hebben en welke keus de beste is, zodat zoveel mogelijk bokkers meekunnen

Ik hoop jullie voldoende geïnformeerd te hebben

Groetjes,

Anke

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 10:36

Klasse idee, Anke!
Ik wil mee.

Naam; Roos
woonplaats; Beek
Voorkeur soort meeting; dressuur, buitenrit, maakt niks uit.
Voorkeur maand; pff, maakt ook niet veel uit, misschien in de zomervakantie?
Geen eigen paard.
Vervoer? Denk ik wel.
Maximaal bedrag; hmm, ligt er aan, rond de 20 euro?

Nogmaals; klasse idee!

AlexandraM

Re: Limbo-meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 11:17

nou oke dan. uiteraard wil ik er alles aan doen om weer van de partij te zijn...
haha volgensmij kom ik alleen al bij te verdienen om het hier weer uit te geven...

Naam: Xanne
Voorkeur soort meeting*: Buitenrit
Voorkeur maand: april (exl. 2 & 6 april)/mei
Voorkeur dag: geen voorkeur als het maar niet TE warm is en geen donderdag!
Eigen paard: Nee waarschijnlijk niet of ik zou al van iemand een mogen lenen.
Eigen vervoer: ja hoogswaarschijnlijk wel
Maximaal bedrag dat je wilt betalen voor de meeting: rond de 20 euro (zoals nu dus)
Laatst bijgewerkt door AlexandraM op 15-02-06 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 11:25

_Anke_ schreef:
Voorkeur soort meeting*: Dressuur, buitenrit, springen, maakt me allemaal niet zoveel uit!
Voorkeur maand: maakt ook niet veel uit..
Voorkeur dag: in ieder geval geen zondag voor mij, dan kan ik zeer waarschijnlijk weer niet mee.. Misschien een vakantie ofzo?
Eigen paard: nee.. (tenzij het een dressuurmeeting wordt dan heeeeeeeeeeel misschien verzorgpaardje tot beschikking
Eigen vervoer: geen idee.
Maximaal bedrag dat je wilt betalen voor de meeting: rond de 20 euro ofzo?

Zo, hoop écht dat ik deze keer mee kan, wil het niet nog een keer missen!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 13:55

jaaaah..ikke wil ook mee!!!

Naam: Ymke
Voorkeur soort meeting: Buitenrit of dressuurclinic of zitclinic ofzoiets
Voorkeur maand: Geen
Voorkeur dag: weekend
Eigen paard: ja
Eigen vervoer: ja
Maximaal bedrag dat je wilt betalen voor de meeting: ligt eraan wat het is. Clinic meer dan buitenrit.

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 14:18

Naam: Manon
Voorkeur soort meeting*: buitenrit, zitclinic/centered riding-clinic
Voorkeur maand: liever niet in juni i.v.m. tentamens.
Voorkeur dag: weekend of in een vakantie
Eigen paard: ja/ nee: ja, maar ik denk niet dat het te doen is om mijn eigen paard mee te nemen. Dus ga er maar vanuit dat ik een paard moet huren.
Eigen vervoer: waarschijnlijk wel.
Maximaal bedrag dat je wilt betalen voor de meeting: dat ligt er eigenlijk voornamelijk aan of het een buitenrit of een clinic is, en hoe lang die dan duurt.

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 14:20

Naam:Dyantha
Voorkeur soort meeting*: Dressuur
Voorkeur maand:-
Voorkeur dag:Zondag
Eigen paard: ja/ nee
Eigen vervoer:Misschien
Maximaal bedrag dat je wilt betalen voor de meeting: -

_Ismay__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 16:17

NaaM : ismay
voorkeur soort meeting : maakt mij niet zo veel uit , buitenrit lijkt me wel leuk ..
voorkeur maand : -
voorkeur dag : het liefst in een weekend of vakantie
eigen paard : nee
eigen vervoer : ik denk het wel
maximaal bedrag dat je wilt betalen voor de meeting : ligt eraan wat het is , anders ook zo rond de 20 euro?

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 17:13

Naam: Sandra
Voorkeur soort meeting*: maakt me niet zoveel uit!!
Voorkeur maand: Als het maar goed weer is.
Voorkeur dag: Liefst in een weekend en anders in een vakantie!!
Eigen paard: als ik mss At lief aan kijk kan ik mss Sug meenemen en anders moet ik er een huren
Eigen vervoer: Meestal valt er wel wat te regelen
Maximaal bedrag dat je wilt betalen voor de meeting: ligt er aan wat!!

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 17:50

Naam: Robin
Voorkeur soort meeting*: Buitenrit lijkt me wel leuk:D
Voorkeur maand: Liefst in de lente
Voorkeur dag: Weekend of vakantie
Eigen paard: Nee
Eigen vervoer: Nou nee maar misschien kan ik met ismay meerijden
Maximaal bedrag dat je wilt betalen voor de meeting: Ligt eraan wat we gaan doen

xJurdyWonanx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:13

Naam: jennifer
Voorkeur soort meeting*: buitenrit/springen ofzo.. lessen kan ik thuis nemen ...
Voorkeur maand: zomervakantie ?..
Voorkeur dag: nee maakt niet echt uit. als het niet in de vakantie is liever in het weekend.
Eigen paard: ja
Eigen vervoer: nee niet voor het paard.
Maximaal bedrag dat je wilt betalen voor de meeting: ligt eraan voor wat. rond de 15/20 euro.

Ik wil het liefste een buitenrit maken.. lijkt me het leukste.

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:09

tot nu toe heeft volgensmij buitenrit en het weekend de meeste mensen die mee kunnen en/of willen ben benieuwt wie er nog meer mee willen (ps vrijdag komt ook slecht uit want heb dan geen vervoer teminste voor 90% niet)

xJurdyWonanx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 23:01

Is er iemand met wie ik kan meerijden met de trailer ?.. tegen redelijke vergoeding.
Mijn paardje gaat wel moeilijk de trailer op..
Ik hoor het wel.. nu heb ik echt wel zin om mee te gaan

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 23:13

helaas rijd mn moeder geen trailers anders was ik je wel komen halen hoor

xJurdyWonanx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 23:21

ja idd.. is niet zo heel ver weg.. helaas hebben wij een kleine Matiz .. die auto steigerd al als er een trailer achterhangt zonder paard ...

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 23:23

Naam: Rachelle
Voorkeur soort meeting*: Ik ben overal voor in, leuk!
Voorkeur maand: Wurst Naja, van maart t/m augustus
Voorkeur dag: uhh, liever niet op:
- 18 t/m 21 april (tentamens)
- 26 t/m 30 juni (tentamens)
- 24 april, 5 juni en 25 juni (Concert Ricky Martin, Pinkpop en Robbie Williams )
- Vanaf september ben ik weer op stage
Alle overige dagen ga ik gráág mee

Eigen paard: Denk niet dat Jesse daar geschikt voor is. Conclusie: Nee
Eigen vervoer: yep
Maximaal bedrag dat je wilt betalen voor de meeting: afhankelijk van wat in de planning staat.

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 11:52

Poehoee zit nog steeds ziek thuis (even tussedoor).. Ik kan NIET op 29 mei (verjaardag) 2 juli (OLS in stramproy) 9 tm 15 juli (ponykamp) En voor de rest kan ik altijd (denk ik)

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 15:13

Het lijkt me leuk om een clinic te doen..

Kaiya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 15:21

Naam: Dees
Voorkeur soort meeting*: Buitenrit (Brunssum bijvoorbeeld )
Voorkeur maand: Maakt niks uit, zolang het niet te koud of te warm is
Voorkeur dag: M.u.v. vakantie's alleen in 't weekend
Eigen paard: Nee
Eigen vervoer: Ligt eraan
Maximaal bedrag dat je wilt betalen voor de meeting: Rond de €20,-

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 15:23

Een clinic is een leuk idee, maar daar is een topic over maar of daar nog wat aan gedaan wordt, ik zou het niet weten.

Het nadeel van een clinic is dat de meeste die interesse geen eigen paard hebben en dat levert dan een probleem op.

Mijn lijkt het een leuk idee om iets met paarden te doen( bv buitenrit of clinic) en daarna een te gaan barbecuen of iets dergelijks te doen, zodat je elkaar 'echt 'leert kennen.

Ik hoor het graag van jullie wat jullie ervan vinden

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 15:30

_Anke_ schreef:
Een clinic is een leuk idee, maar daar is een topic over maar of daar nog wat aan gedaan wordt, ik zou het niet weten.

Het nadeel van een clinic is dat de meeste die interesse geen eigen paard hebben en dat levert dan een probleem op.

Mijn lijkt het een leuk idee om iets met paarden te doen( bv buitenrit of clinic) en daarna een te gaan barbecuen of iets dergelijks te doen, zodat je elkaar 'echt 'leert kennen.

Inderdaad een clinic lijkt moeilijk omdat er al een paar mensen zijn die geen eigen paard hebben..

Lijkt me ook inderdaad wat je zegt heel leuk om daarna iets te gaan doen ( samen eten weet ik wat) zodat je ook kan praten want ik denk dat als je een buitenrit maakt je wel kan praten.. maar je toch ook wel heel erg met de pony's/paarden bezig bent...

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 15:49

_Anke_ schreef:

idd clinic kan best leuk zijn maar daar komtie al ik heb geen eigen paard of leenpaard ter beschikking en als het dressuur word moet ik toegeven dat ik dat nooit doe dus het ook niet kan (wel verplan het te leren!)
idd jammer laats waren we allen zo snel weg!
buitenrit is het beste aangezien we paarden kunnen huren. brunssum is niet super duur...

barbecuen kan alleen moeten we allen dan wel nog wat geld bijleggen om iets te eten te kopen...en dan de vraag WAAR gaan we dat doen???
en waar laten de mensen met eigen paard hun paarden (al denk ik dat je ze vast wel even op de wei/padock mag zetten in de brunssummerheide hoor!)

misschien valt dat nog te regelen!
we kunnen ook gewoon erna ergens gaan drinken alleen zou het dan denk ik de manege zelfmoeten (ivb de eigen paarden en voor iedereen het vervoer naar de stad of ergens!)..
ja kan mn moeder nog miss zo gek krijgen met de camper me te komen halen en ons naar de stad te brengen (daar kunnen wel wat mensen in denk 6 en als we de bang uitschuiven kunnen er ook miss wel 7 of 8 in) dan kunnen we vanuit de stad worden opgehaalt door ouders of met fiets/ brus/ trein hoe je ook maar naar huis gaat...
maargoed dan blijf je wel met de eigen paarden zitten kijken...
maar om NA de buitenrit ofzo ergens nog wat te drinken of eten ofzo lijkt me super gezellig

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 15:51

Gemma_Luuvv schreef:
_Anke_ schreef:

Inderdaad een clinic lijkt moeilijk omdat er al een paar mensen zijn die geen eigen paard hebben..

Lijkt me ook inderdaad wat je zegt heel leuk om daarna iets te gaan doen ( samen eten weet ik wat) zodat je ook kan praten want ik denk dat als je een buitenrit maakt je wel kan praten.. maar je toch ook wel heel erg met de pony's/paarden bezig bent...

ja en je praat meestal alleen met die wat naast je rijden ik heb namelijk VOORNAMELIJK met rachel gepraat en die vrouw van de manege die een eigen paard had...rest ook wel maar niet echt! en de mensen die verder achter rijden zoals Anke die heb ik helemaal niet gesproken

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 15:52

AlexandraM schreef:
_Anke_ schreef:

idd clinic kan best leuk zijn maar daar komtie al ik heb geen eigen paard of leenpaard ter beschikking en als het dressuur word moet ik toegeven dat ik dat nooit doe dus het ook niet kan (wel verplan het te leren!)
idd jammer laats waren we allen zo snel weg!
buitenrit is het beste aangezien we paarden kunnen huren. brunssum is niet super duur...

barbecuen kan alleen moeten we allen dan wel nog wat geld bijleggen om iets te eten te kopen...en dan de vraag WAAR gaan we dat doen???
en waar laten de mensen met eigen paard hun paarden (al denk ik dat je ze vast wel even op de wei/padock mag zetten in de brunssummerheide hoor!)

misschien valt dat nog te regelen!
we kunnen ook gewoon erna ergens gaan drinken alleen zou het dan denk ik de manege zelfmoeten (ivb de eigen paarden en voor iedereen het vervoer naar de stad of ergens!)..
ja kan mn moeder nog miss zo gek krijgen met de camper me te komen halen en ons naar de stad te brengen (daar kunnen wel wat mensen in denk 6 en als we de bang uitschuiven kunnen er ook miss wel 7 of 8 in) dan kunnen we vanuit de stad worden opgehaalt door ouders of met fiets/ brus/ trein hoe je ook maar naar huis gaat...
maargoed dan blijf je wel met de eigen paarden zitten kijken...
maar om NA de buitenrit ofzo ergens nog wat te drinken of eten ofzo lijkt me super gezellig

Ben het helemaal met je eens.. alleen ik denk dat we dan als we naar de brunsummerheide gaan..we daar ook beter kunne blijven.. ivm. met de paarden

_Ismay__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 16:30

Ja dat vind k ook , maar dan nog steeds , als we daar dan zouden blijven , wat dan met de paarden .. Je kan ze niet de hele tijd ergens laten staan , of is daar een wei ofzo ? sorry ik ben der nog nooit geweest