Even een centraal topic over de KB-ers die mee carnaval mee willen vieren.
Ik ben er in ieder geval bij, maar de vraag is natuurlijk waar gaan we heen, vanaf hoe laat zijn jullie er, wie gaan er mee.
Zelf ben ik zaterdag helemaal in de carnavalsstemming. Ik doe die dag ook om 14.00 uur mee aan de optocht hier in het dorp. Iedereen mag komen kijken en zijn bij ons welkom (de optocht komt ook door onze straat). Daarna wil ik even de prijsuitreiking meemaken (mag iedereen ook mee als ze dat leuk vinden) en daarna kan ik overal heen.
Nu is het de vraag, op z'n boers of toch iets meer stads???
We zouden anders ook altijd nog een taxi kunnen pakken. Met een paar man is dat natuurlijk ook goed te doen. Daarom ook fijn om te weten waar we heen gaan en waar we slapen want dan kan die taxi geregeld worden.
De Jinx is misschien ook wel tof met Carnaval. En dan kunnen we nog uitwijken naar het dorp dus Koets (wie weet komen Pascal en Laura ook nog), Ocean, Beekman, Het Vervolg. Kan allemaal erg leuk zijn. En Deurne is lang genoeg open toch? Tot 4 uur geloof ik.
Dat is ook, mij maakt het niks uit, ben nog nooit in Deurne geweest alleen weet ik zelf niet of het zo slim is voor mij om in Deurne te gaan stappen. Maar we kunnen altijd kijken.
Ja ik weet het niet, heb nog 2 weken om er vijanden te krijgen en weet niet hoe de mensen naar mij kijken die ik toevallig al een keer op het bureau heb gehad.
Ik heb iig drie bedden, tenminste als er iemand met mij in mijn twijfelaar durft. En op zolder heb ik 2 1-persoonsbedden.
Ehm.... ff onder voorbehoud trouwens, bedenk me ineens dat mijn zus ook wel eens met Carnaval in Deurne kan zijn, klotezooi. Die moeten maar bij haar schoonouders gaan pitten. Dan heb ik maar 1 plaatsje vrij...
Bij ons zijn ook plaatsen vrij voor de mensen die dan zin hebben om nog mee naar Lierop te gaan aangezien ik niet zal drinken. In ieder geval 1 2-persoonsbed en 1 1-persoonsmatras.