Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(slaapmogelijkheden zijn er evt wel te vinden (als jullie het wel een goed idee vinden), bij mij in de kelder ofzoiets bijv (heb een grote kelder hoor, met banken en andere slaapmeubelen erin
)
assie schreef:Ik vind die combinatie ook wel leuk, maar dan moeten jullie niet schrikken van mijn heeeeeel erg witte benen![]()
oftewel zwembandjes
nou ja, ik hoor het nog wel, en as, in baarlo is inderdaad wel een goed idee, maar hoe komen we daar? dat word denk ik een beetje problematisch en zeker als we eerst naar de kb gaan en het handigste is misschien op een zondag een keer want op zaterdag moeten veel mensen werken. óf deze vakantie nog
Ik vind tot nu toe het zwemmen heel erg leuk, de kb ook, maarja, die zie ik iedere dag al
. Film is ook leuk net als uitgaan.
Nee, dat is te druk en te duur denk ik

HAD IK ER MAAR PLAATS VOOR DAN KON IK HEM ZIJN LAATSTE DAG HIER ERGENS LATEN DOORBRENGEN....MAAR HELAAS HEB HEM VANAF 1 DECEMBER NIET MEER GEZIEN!!!!! DUSSS IK HAAT HET EEN BEETJE...MAAR VOOR EEN BOKTMEETING MET PAARDENGEKKEN DAN MOET DAT WEL FF KUNNEN, NIET?
.
.
)
ík vind zwemmen leuk, maarja ik ben een zwemfan dus wat mij betreft kunnen we wel gaan zwemmen.
)
dat van dat startpunt vind ik wel een goed idee
dan zitten we wel met de tijd te kijken, vooral voor de mensen die van ver komen want de meeste leuke films draaien pas 's avonds.
inderdaad met de tijd, zie de reactie op de film
dat vind ik wel een leuk idee!!!!!!!!! moeten we wel een beetje goed weer hebben.
yeps inderdaad, en niet iedereen wil zich graag jong voelen
assie schreef:Boswandeling, lijkt mij ook wel wat.
jeeetje..... veeeeels te veel keuzes *moeilijk*
Wat hebben we nu allemaal? En wat zijn de meningen?
-zwemmen (--> niet iedereen vind zwemmen leuk, degenen die het wel leuk vinden zijn positief erover)
-kinderboerderij (--> is tot nu toe positief op gereageerd, misschien een startpunt, voor wat we de rest van de dag gaan doen, dat we ons daar verzamelen en vanaf daar vertrekken)
-film (--> vind iedereen wel leuk geloof ik)
-uit (--> probleem met tijd en vervoer neem ik aan)
-boswandeling (--> nog geen duidelijke reacties)
-speeltuin (--> te kinderachtig, al gedaan)
Nog meer ideeën? Roept u maar
Wie voelt zich geroepen om hem tijdens die wandeling manieren bij te brengen
? )