@Golden: ja, ik ben al een keer in Montfort geweest en ik heb toen erg veel geleerd. In welke klasse rij jij?[/quote]
Golden Eye heb ik nu ongeveer 6 maanden. Ik heb met hem nog maar 1x gestart in de B. Die clinic in montfort was die ook door tyrza gegeven? Ik hoop dat ik het vol hou een uur lang, ben als ik een half uur priveles heb altijd helemaal kapot. weinig conditie hahahaha
Je hebt erg veel tijd om tussendoor zelf een beetje te rijden. Ik heb Noob ook veel gestapt in de tussentijd. In Montfort was het toen ook erg warm en daar hield Tyrza wel rekening mee. Als je in mijn profiel kijkt, zie je foto's van de clinic.
waar houd tyrza deze clinic? ik ben er 1x eerder geweest toen mijn bijrijdster mijn paard reed, maar t lijkt me wel eens leuk zelf te rijden...bij tyrza ofcourse
Ik doe 19 februari mee met mijn Don. Wij zullen ook ingedeeld worden op B niveau want hij is pas een half jaar onder het zadel. Dus misschien zitten we wel in dezelfde groep.
Dat is leuk Sansje! Heb jij inmiddels als een starttijdenlijst ontvangen? Kreeg gisteren mail van Tyrza dat ie 's avonds verzonden zou worden, maar heb nog niets gehad.
Ja een beetje wel geloof ik. Zodat de mensen van dezelfde klasse een beetje in dezelfde groep komen. Is ook wel fijn. Als jij Z start met je paard heb je weinig zin om met mij in een groep te moeten... grinnek
Ik doe ook mee, ben ook nog maar 1 keer gestart met mijn paard in het B en dit is de eerste keer dat ik hem ergens mee naartoe neem. Ik zit in de tweede groep. Gaan jullie gewoon int wit en knotjes en alles erop en eraan?
ik ga ook netjes, witte bandages en shabrack, staat het mooist bij hem en ga hem ook invlechten. Voor mij is het de ook de eerste keer met golden op stap! Ben benieuwd hoe meneer het allemaal vind.
Ja ik was dit dus ook allemaal van plan. Echt leuk, een meeting haha. Ik rij dus bij jou in de groep benangelique. Ben erg benieuwd hoe het gaat. Mijn "Rebell" (zijn naam doet hij regelmatig eer aan voelt zich af en toe nog een beetje hengst...