Ik wil ook wel denk ik, ik heb ook wel zin in de boktmeeting over de veluwe lijkt me heel leuk. maar waar is Lamoen (ja, sorry ik ben blond ) ik woon in friesland, dus, het meeste is voor mij best een eind rijden!
een tukkerrit is voornamelijk voor tukkers, in twente dus mensen van buitenaf zijn bij mijn weten ook gewoon welkom, maar het is dan wel een eindje rijden
Ik weet niet hoelang er gereden wordt? Ik heb ook een drachtig paard maar die kan nog wel goed meekomen. Anders vind ik het ook wel leuk om mee te gaan, mocht dat kunnen .
Ik zou ook graag meewillen, maar heb geen trailer. En zie mezelf nog niet echt op een huurpaard zitten. Misschien dat iemand me evt. kan komen oppikken?
Wietske is in april uitgeteld en aangezien het altijd even duurt voordat er een datum wordt vastgesteld ben ik bang dat het te vlak voor de bevalling wordt...
het liefst de rit zo vroeg mogelijk, dan kan ik nog 1 keer op de 1 van de pony's mee.. (lady of wout.. ) En het maakt me niets uit hoe lang, of wat voorn tempo we hebben
Bij mij is het meer de vraag of ik mee mag van m'n ouders.. die zijn niet zo van de meeting. Maar als bijvoorbeeld Marianne of Noraly of iemand anders waarvan ik kan zeggen dat ik die 'ken' van het Lamoen ofzo heb ik al meer kans.
haha, ik ben heeel goed in het begeleiden van buitenritten dus euhh... maar ik ben echt bang dat wietske het niet trekt. Ik moet ook nog een half uur heen en terug rijden voordat ik bij het lamoen ben
Dat is inderdaad wel lang Marianne, een beetje fatsoenlijke buitenrit er achter aan lijkt me wel wat te veel eerlijk gezegd. Niet dat ik er veel verstand van heb hoor..
We gaan wel weer een keer in de zomer he? Dan komen we weer op RTV Oost. (Oke, en nu weer on-topic. )