jaja vandaag was de boktmeeting in beilen.
de mensen die mee gingen waren
mistral94
BonBon
stefanie ( is niet van bokt ) ( weet niet of haar naam goed is hoor
)leandrotje ( ikke dus
)mistral94 kwam mij ophalen en leandro liep zo de trailer in na 1 duwtje

op weg naar beilen verliep goed en eenmaal aangekomen op de parkeerplaats was er verder niemand te bekennen
jaja iedereen was te laat
vriend van mistral94 was terug gereden om hun paardje nog op te halen en 20 min. nadat ik er stond kwam BonBon aan. even later kwam mistral94 er ook aan. iedereen opzadelen natuurlijk en gaan rijden..ondertussen was het alweer begonnen met regenen
missy van mistral94 was lekker irritant in het begin
alleen maar heel zacht draven echt vet lief en comisch
toen hadden we een rondje gereden en merkten we dat we nog maar een half uur hadden gestapt dus gingen we gewoon nog een keer alleen dan een andere route. paardjes waren lekker rustig en alles verliep goed. er werden veel foto's gemaakt en de paarden waren niet ergens super van geschrokken maar toen gingen we een pad in wat niet voor ruiters was en wat kwamen wij lollige dingen tegen
was een klein mini riviertje en daar lagen pallets op maarjah daar ga je niet over omdat we bang waren dat dat ding door krakte maar de paarden durfden er ook niet langs dus ik afgestapt en ik liep er lekker rustig langs
toen kwam bonbon erlangs wat al lache werd en toen kwam stefanie en dat ging ook nog redelijk maar toen moest mistral94 nog
ze wou niet afstappen omdat ze geen laarzen had dus stefanie ging haar helpen.....ze wou er echt niet langs en toen ze er bijna langs was duwde ze stefanie aan de kant en lagen ze alle 3 bijna in het water...zag er echt zo stom uit en wij lagen daar maar in een deuk
toen lekker rustig verder rijden en toen konden we op den duur niet meer verder...er hing een balk..
mistral94 dacht er effe over heen te stappen en ja hoor ze sjokte er zo over heen
het was aardig hoog hoor
toen stefanie met haar paardje er springend erover heen, toen ikke en toen bonbon. dat ging gelukkig allemaal goed
toen kwamen we op een weg waar van die roosters lagen...2 stuks...1e konden we gelukkig bij langs maar bij die 2e niet.....nou ja we besloten er maar overheen te gaan en ja hoor leandro en de rest sjokte er gewoon gelukkig overheen. toen gingen we daar nog een beetje rond rijden en begonnen we weer richting de uitgang te rijden. we kwamen nog een heel groot zandbak tegen dus daar hebben we nog even lekker gegalloppeerd en toen kwam het leukste nog
we gingen de plas in met de paarden. lekker rennen in het water. gelukkig wouden alle paarden zo het water in. de ene in stap, de andere in draf en de andere in galop. we gingen helemaal oversteken, ze zaten tot hun buik in het water dus zo super diep was het niet maarjah je hebt van die koeien
( leandro ) die gaat gallopperen in dat diepe..echte lol en als je dan op het strand komt een paar bokken geven 
toen we weer terug waren had mistral94 eerst haar paardje terug gebracht en haar paard liep gelijk op de trailer. en toen ze terug kwamen wij leandro wegbrengen. en nee hoor leandro wou niet op de trailer maar ik had nog bix en rammel er effe mee en de koe staat op de trailer dus hij vind het niet eng maar is gewoon aan het etterren
fijn naar huis gereden, paardje op stal gezet en ikke naar huis gefietst.en nu zit ik achter de pc om een verslag te schrijven.
in totaal waren er bijna 300 foto's gemaakt door de vriend dus van mistral94 en die worden dus door haar op internet gezet
ik kan wel zeggen dat het in 1 woord SUPER was en dat het echt voor herhaling vatbaar is vind ik zelf

, wat we wel genoeg hebben gedaan de hele rit.

Volgende keer ben ik ook met mijn paardjes van de partij...Ben benieuwd naar de foto`s