Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lailapri schreef:politie is al aan het zoeken en boswachters we hebben lang gezocht zonder resultaat. Zijn maar naar huis gegaan en wachten af
lailapri schreef:ik weet niet precies het hele verhaal. Maar meisje ging in de zee, waar het paard is gestuikeld en zij er voorover af viel. Paard is losgekomen en de duinen ingerent.
Verder is laila heen makkelijk de vrachtwagen ingelopen. Maar terugMyra heeft de terug weg ook nog haar been over de stang gestijgerd. was ook erg eng. Laila wilde er dus niet in. Het was erg slecht georganiseerd. We zijn niet in een grote groep naar het strand gelopen en daar gingen mensen ook zomaar hard racen, waardoor de andere dus niet te houden waren. Ik wilde met laila al helemaal niet racen, maar mevrouw ging gewoon. Nu zijn haar hele neusgaten van binnen stuk gescheurd enzo van de inspanning. Maar het was evengoed op het strand wel leuk hgoor. Alleen ga ik voortaam liever met 1 iemand anders ipv hele groep meiden en jongens die niet aan andere denken.
lailapri schreef:Ik kon laila lang tegenhouden met haar neus naar de zee gericht, maar op een end ging ze toch. Toen had ze jullie een heel engd ingehaald (wist niet dat ze zo hard kon!!!! waarschijnlijk door het engels volbloed) toen heb ik haar gestopt en ben afgestapt en zijn we samen wat in het water gaan lopen....