Ze zou normaal om 4 na 12 in maastricht aan komen maar dat werd kwart voor 2 door treinen die niet wilde wachten en dat soort dingen

Daarna hebben we dus nog tot 3 uur door de koude gebaggert omdat mijn stiefvader even de vriend naar huis zou doen die ons naar het station had gebracht in de fille stond

Toen we dan eindelijk thuis kwamen heeft Shanna haar koffer in de living gedropt en zijn we even naar de pony's gaan kijken

daarna gingen we terug naar het huis en daar gaven we elkaar pakjes af.
Shanna: Explosion en Pharaon hebben de snoepjes goedgekeurt! En dat zegt al heel wat! Explo nam ze gewoon aan in de aard van 'éindelijjk krijgen we hier ook eens lekkere snoepjes'

hierna zijn we op de zetel geploft en zijn er al de nodige foto's gemaakt. We hebben wel een tijd met de flits zitten klooien

hier deed ie het nog niet

en hier dus wel

geheel onverwachts, beide zeer geconcentreert op de dvd van bonfire's symphonie

eh shan, had jij er enig ide van dat deze foto gemaakt werd?

we zijn dus na het kijken van miss conginiality gaan slapen, ofja in bed gaan liggen en tot half vier ofzo gepraat

we gingen even Phara binnen zetten welke eerst in galop naar ons toe kwam (ja over de sneeuw) en vervolgens een spelletje 'tikkertje' ging spelen

Phar vond shan echt wel lief

ja, ik kreeg ook een voerneusje in mijn nek

he shan heb jij wat?
alweer de laatste foto...
Hierna zijn we nog even tot aan het waterkasteel gewandeld, en daarna weer op weg naar het station waar we net op tijd aankwamen.
Shan ik vond het super dat je langs kwam!

edit: nog 2 foto's toegevoegd (bij die zonder flits)