Het begon allemaal zo:
Ik kwam nieuw op bokt en ik kreeg al vrij snel van Tozalin (hier op bokt) een pb'tje met de vraag: Is je naam DE garmana van moesbergen uit renswoude??
Ik stuurde terug ja dat is haar..
Sinds een tijdje heb ik tozalin op mijn msn en hebben we al heel wat verhalen over de manege uitgewisseld.
Want zei reed op de manege voordat ik er kwam rijden.. En vond garmana ook zo leuk en het is ook de pony waar ik op heb leren rijden en ook heel lang mijn lieveling geweest.. Zo kon zij mij alle verleden dingen vertellen en ik haar alles wat er nu gebeurde..
Heel leuk.. totdat het in ons opborrelde om eens een meeting te doen bij GARMANA:D
We zouden na de zomer al eens hebben afgesproken voor een meeting maar ik zat toen met mij stage en zij met haar school..
Maar goed nu komt dus eindelijk uit dat ze haar weer ziet en kan ik haar ook meteen ontmoeten:D
En natuurlijk ga ik ook een keer naar haar toe om haar paardjes te bekijken:D..
Nou genoeg voor nu gepraat:D
MOrgen komt er een heeeeeel uitgebreid verslag van ons met uiteraard foto's:D
NU vast een foto van de beroemde garmana..

Ben ik met mijn sgatjuh:D

Ze zijn niet zo heel mooi vind ik en ze zijn al wat ouder behalve de eerste maar morgen worden er nieuwe foto's gemaakt

DUs nu eerst oogjes toe en snaveltjes dicht.. morgen weer een nieuwe dag met een nieuw verhaal